کد خبر : 1845334 | 04 مهر 1401 ساعت 14:05 | 31.6K بازدید | 4 دیدگاه

نگرانی اروگوئه؛ ایران نشان داد ضعف دفاعی داریم

با گذشت چند روز از شکست اروگوئه در مقابل ایران، بحث درباره دلایل این شکست و شرایط اروگوئه در جام جهانی در رسانه‌های این کشور ادامه دارد.

نگرانی اروگوئه؛ ایران نشان داد ضعف دفاعی داریم

به گزارش "ورزش سه"، شکست تیم ملی اروگوئه در مقابل ایران در بازی دوستانه دو تیم در این کشور بازتاب‌ گسترده‌ای داشته و بحث درباره عملکرد اروگوئه‌ای‌ها و ضعف‌های تیم ملی این کشور در آستانه جام جهانی در رسانه‌های اروگوئه‌ای ادامه دارد.

سایت ال اوبزرواردو در یادداشتی به بررسی عملکرد اروگوئه در مقابل ایران پرداخته و می‌گوید ضعف و شکنندگی در دفاع مهمترین مشکلی است که تیم ملی این کشور در آستانه جام جهانی باید برای رفع آن تلاش کند.

هنوز سی ثانیه از شروع بازی دوستانه با ایران نگذشته بود که رونالد آرائوخو روی زمین افتاد و از درد به خود می‌پیچید. با اینکه دیه‌گو آلونسو، سرمربی اروگوئه، سعی می‌کرد ناراحتی خود را پنهان کند ولی از تصاویر تلویزیونی مشخص بود که او تا چه حد نگران ستاره بارسا شده است.

1748059

سرمربی اروگوئه که سه مدافع دیگر خود را مصدوم می‌دید از آگوستین روگل و سباستین کاسرس در مرکز خط دفاعی استفاده کرد. دو مدافعی که در بازی مقابل ایران اولین بازی‌های ملی خود با پیراهن تیم ملی بزرگسالان کشورشان را انجام دادند. آلونسو در خط دفاعی با لشکری مصدوم مواجه است: دیگو گودین، خوزه ماریا خیمنز و سباستین کوتس.

اینکه آرائوخو می‌تواند در قطر برای اروگوئه بازی کند یا نه به یکی از مهمنرین سوالات این روزهای فوتبال اروگوئه تبدیل شده است. این رسانه اروگوئه‌ای می‌گوید گمان می‌رود آرائوخو یک تا دو ماه از میادین دور باشد و در نتیجه او ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.

مصدومیت دیگو گودین هم اروگوئه را به شدت نگران کرده است. او در بازی با ایران حضور نداشت چرا که به اسپانیا سفر کرده بود تا برای بهبود مصدومیت زانو تحت درمان قرار بگیرد. آلونسو چندی پیش گفته بود با اینکه وضعیت گودین را به دقت زیر نظر دارد ولی نگران نیست و می‌داند او را برای جام جهانی در اختیار خواهد داشت. ضعف در خط دفاعی که در بازی با ایران نمایان بود بازگشت گودین را برای تیم ملی این کشور بیش از پیش ضروری کرده است.

1748061

دیدگاه‌ها