کد خبر : 1845344 | 04 مهر 1401 ساعت 15:05 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

شمسایی مربی جدید معرفی کرد؛

سکوت نظری و انتخاب جایگزین در تیم ملی

یک مربی دروازه‌بانان جدید به کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران اضافه خواهد شد.

سکوت نظری و انتخاب جایگزین در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در حالی سومین روز تمرینی خود در کویت را در فاصله دو روز مانده تا نخستین مسابقه در جام ملت‌های آسیا پشت سر گذاشت که همچنان جای یک مربی دروازه‌بان در بین کادر فنی تیم ملی خالی است.

مصطفی نظری که از گلرهای سابق فوتسال ایران و ازجمله ملی‌پوشان قدیمی محسوب می‌شود و طی ماه‌های اخیر به‌عنوان مربی دروازه‌بانان تیم ملی فعالیت می‌کرد، یک روز قبل از سفر کاروان شاگردان شمسایی به کویت، تصمیم به جدایی گرفت و هیچ اظهار نظر مشخصی در این باره انجام نداد ولی حالا به نظر می‌رسد جایگزین وی مشخص شده است.

در حالی که گفته می‌شود نظری به‌خاطر عدم دعوتش به جلسات کادر فنی تیم ملی فوتسال و بی‌توجهی به وی چنین تصمیمی گرفته، اما او فعلا در این مقطع تصمیم گرفته سکوت کند تا ایران مسابقات جام ملت‌های آسیا را پشت سر بگذارد.

اکنون در شرایطی که عنوان شده بود تیم ملی فوتسال بدون مربی گلرها به کارش در جام ملت‌های آسیا ادامه می‌دهد، وحید شمسایی در اظهار نظر امروز خود عنوان کرد: بعد از اتفاقی که افتاد و  مصطفی نظری یکی از بازیکنان ارزشمند فوتسال ایران از ما جدا شد، فدراسیون فوتبال در تلاش است تا اصغر قهرمانی، یکی از بازیکنان اسبق و مربی اسبق تیم ملی به جمع ما اضافه شود.

گفتنی است، اصغر قهرمانی ازجمله ملی‌پوشان سابق به حساب می‌آید که تجربه قهرمانی جام ملت‌های آسیا و حضور در جام جهانی را نیز دارد و در تیم فوتسال تاسیسات دریایی نیز مربیگری کرده است.

دیدگاه‌ها