کد خبر : 1845347 | 04 مهر 1401 ساعت 15:17 | 40.1K بازدید | 9 دیدگاه

انگلیس نیاز به برد مقابل آلمان دارد؛

سرنوشت عجیب ۲ رقیب ایران در لیگ ملت‌ها

شاگردان ساوت‌گیت امشب به دنبال کسب نخستین پیروزی در لیگ ملت‌ها مقابل آلمان هستند.

 سرنوشت عجیب ۲ رقیب ایران در لیگ ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با دیدار مقابل ایران آغاز می‌کند، از ساعت ۲۲:۱۵ امشب در ورزشگاه ومبلی لندن در یک مسابقه رسمی در هفته ششم و پایانی گروه ۳ لیگ A ملت‌های اروپا، مقابل آلمان قرار خواهد گرفت.

سه شیرها که در پنج دیدار اخیرشان در دسته A لیگ ملت‌های اروپا هیچ بردی به دست نیاورده و در کنار سه شکست مقابل مجارستان(۲ بار) و ایتالیا، توانسته‌اند در دو تقابل با آلمان و ایتالیا به تساوی دست پیدا کنند، امشب در جدال برابر ژرمن‌ها به دنبال کسب پیروزی هستند تا پایان تلخی با این رقابت‌ها نداشته باشند.

1748086

تیم ملی انگلیس که به‌خاطر فاصله چهار امتیازی با آلمان، تیم سوم جدول گروه ۳ لیگ A ملت‌های اروپا، به دسته B سقوط کرده و به نوعی امشب یک دیدار تشریفاتی برگزار می‌کند، سعی دارد نخستین برد خود در این رقابت‌ها را برابر آلمان به دست بیاورد تا سرنوشتی مشابه ولز در انتظارش نباشد.

تیم ملی ولز در شرایطی به پایان کارش در لیگ A ملت‌های اروپا رسید که به‌خاطر کسب یک امتیاز در ۶ مسابقه، در جایگاه شانزدهم بین تمام ۱۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها قرار گرفت و اکنون که انگلیس ۲ امتیاز دارد، در صورت کسب هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی برابر آلمان، در رتبه پانزدهم و فقط یک پله بالاتر از ولز قرار خواهد گرفت.

در صورتی که انگلیس در دیدار امشب برابر آلمان متوقف شود یا شکست بخورد، دو حریف ایران در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به ترتیب در رتبه‌های پانزدهم و شانزدهم لیگ A ملت‌های اروپا قرار می‌گیرند.

1748087

دیدگاه‌ها