کد خبر : 1845358 | 04 مهر 1401 ساعت 16:51 | 15.9K بازدید | 11 دیدگاه

خرمگاه: فریب شکست ولز و آمریکا را نخوریم

پیشکسوت فوتبال معتقد است نباید باخت ولز و آمریکا در روزهای اخیر موجب خوشحالی ایرانی‌ها شود.

خرمگاه: فریب شکست ولز و آمریکا را نخوریم

به گزارش "ورزش سه"، محمد خرمگاه در مورد برخی تغییرات در تیم ملی مثل احتمال بازی نکردن سردار آزمون مقابل سنگال یا فیکس بودن جلالی و شجاع خلیل‌زاده گفت: به هر حال مربی شرایط را می‌سنجد و بهترین بازیکنان را برای بازی دادن انتخاب می‌کند. عملکرد سردار مشخص است. بازی نکردنش به خاطر مصدومیت، بیماری یا یکسری عوامل این چنین بوده ولی قطعاً در جام جهانی فوتبال بازی خواهد کرد چون بسیار بازیکن تاثیرگذاری است.

او ادامه داد: در مورد جلالی باید بگویم که عملکرد او در لیگ خوب بوده و طبیعی است که در تیم ملی بازی کند ولی اگر وحید امیری شرایط خوبی پیدا کند، قطعاً در آن پست به میدان خواهد رفت و جلالی می‌تواند یک آلترناتیو خیلی خوب برای او باشد. شجاع هم که تا الان اکثر بازی ها را برای ما به میدان رفته و در سال‌های گذشته نشان داده قابلیت های خوبی دارد. باید چند بازی دیگر جلو برویم تا ببینیم کی روش چه ترکیبی را انتخاب می‌کند. او نشان داده از بازیکنان در سطح بین المللی استفاده می‌کند و یا کسانی که در گذشته بیشتر بازی کردند و تجربه دارند.

این مربی فوتبال در مورد شکست ولز و آمریکا، هم گروهی های ایران در بازی‌های فیفادی ابراز کرد: این‌گونه نیست که ما از این موضوع به این برسیم که پس کار راحتی داریم. بازی‌های دوستانه جایی برای آزمون و خطا است. آنها باختند ولی شاید ولز و آمریکا دنبال این بودند بازیکنان خود را محک بزنند. قطعاً در جام جهانی بازی‌های سختی خواهیم داشت.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به ویژگی مشهود کی‌روش که نظم و انضباط است، توضیح داد: کی‌روش در ۸ سال و هر تیمی که کار کرده، ازجمله منچستر نشان داده گزینه اولش دیسیپلین است. دیگر تفرقه یا مسائلی که در چند وقت اخیر اتفاق افتاد را نه می‌شنوید و نه خواهید دید.

خرمگاه در خصوص امیدواری برخی ها برای پیروزی تیم ملی مقابل حریفش یعنی انگلیس ابراز کرد: هر کسی نظر خودش را دارد ولی من به شدت مخالف این هستم که بازی با انگلیس راحت‌تر از سایر رقبا است. اتفاقا سخت‌ترین بازی ما با این تیم خواهد بود چون تیم ملی انگلیس بازیکنان بسیار تاثیرگذاری دارد، امیدوارم نتایج خیلی خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها