کد خبر : 1845372 | 04 مهر 1401 ساعت 20:11 | 59.1K بازدید | 24 دیدگاه

گابریل آگبونلاهور:

هالند؟ ژسوس بهترین انتقال تابستانی اروپاست

گابریل آگبونلاهور، مهاجم سابق استون ویلا و تیم ملی انگلیس، معتقد است که انتقال گابریل ژسوس به آرسنال، بالاتر از انتقال ارلینگ هالند به سیتی، مهمترین انتقال تابستانی اروپا بود.

هالند؟ ژسوس بهترین انتقال تابستانی اروپاست

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در تابستان امسال از دورتموند به منچسترسیتی پیوست و تا به اینجا توانسته در 10 بازی 14 گل بزند. او در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان، بهترین انتقال تابستانی اروپا بود ولی گابریل آگبونلاهور، مهاجم سابق استون ویلا، نظر دیگری دارد.

1748137

آگبونلاهور معتقد است که گابریل ژسوس بهترین انتقال تابستانی اروپاست. ستاره برزیلی با ترک سیتی و پیوستن به آرسنال چالشی جدید را شروع کرده و با زدن چهار گل و دادن سه پاس گل، نقش مهمی در صدرنشینی توپچی ها در لیگ برتر داشته است. او در سیتی جای ثابتی نداشت و با آمدن هالند بهترین راه را جدایی می دانست. تصمیمی که به سود او نیز شد.

1740719

آگبونلاهور در مورد ژسوس به میرر گفت:« بهترین انتقال تابستانی از نظر من گابریل ژسوس است. درخشش هالند فوق العاده بوده ولی سیتی بدون هالند هم خوب نتیجه می گرفت و احتمالا اگر او را نداشت هم الان جایگاهش تغییر نمی کرد. سیتی بدون هالند نیز گل های زیادی می زد ولی ژسوس توانسته آرسنال را متحول کند و به سطحی بالاتر برساند. از نظر من اهمیت ژسوس برای آرسنال بیشتر است و او تیمی که برای کسب رتبه چهارم می جنگید را به تیمی مدعی قهرمانی تبدیل کرده است.»

دیدگاه‌ها