کد خبر : 1845378 | 04 مهر 1401 ساعت 22:10 | 13.8K بازدید | 3 دیدگاه

بازی سختی خواهد شد

سانتوس: اسپانیا زخمی است ولی پیروزی می‌خواهیم

فرناندو سانتوس، مربی پرتغال، معتقد است که اسپانیا پس از شکست برابر سوئیس خطرناک‌تر از همیشه است ولی اطمینان داد که برای تساوی وارد زمین نمی شوند.

سانتوس: اسپانیا زخمی است ولی پیروزی می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب تیم ملی پرتغال در آخرین بازی دور گروهی لیگ ملت‌های اروپا میزبان اسپانیاست. پرتغال چند روز پیش توانست با پیروزی بر جمهوری چک به صدر جدول صعود کند. پرتغالی ها این صدرنشینی را مدیون سوئیس هستند که در ساراگوسا توانست اسپانیا را 1-2 مغلوب کند. پرتغال فردا تنها با کسب یک تساوی راهی نیمه نهایی رقابت ها خواهد شد.

1748141

فرناندو سانتوس، مربی پرتغال، در نشست خبری این بازی گفت:« همه دنیا اسپانیا را می شناسند و می دانند که 20 سال است به یک روش مشخص بازی می کند. اسپانیا تیمی است که دوست دارد مالکیت توپ و میدان را داشته باشد و وقتی توپ را از دست می دهند، به سرعت حریف را پرس می کنند. البته ما نگران رویارویی با اسپانیا نیستیم ولی با تمام احترام برابر این تیم قرار خواهیم گرفت.»

1747799

سانتوس ادامه داد:« از بازیکنانم خواسته‌ام که در زمین فداکارانه کار کنند چرا که بازی دشوار و پیچیده ای در انتظارمان است. اسپانیا از سوئیس باخته و حالا خطرناک تر از همیشه است. آنها یک تیم باتجربه اند و فردا برای پیروزی برابر ما قرار خواهند گرفت. اسپانیا می خواهد ثابت کند که شکست برابر سوئیس اتفاقی بود و اینکه تیمی باکیفیت و شایسته هستند. اسپانیا تیمی زخمی است و امیدوارم پس از بازی مقابل ما زخم‌شان شدیدتر شود. ما قطعا برای تساوی وارد زمین نمی شویم. این را مطمئن باشید.»

سانتوس همچنین تایید کرد که ژوائو فلیکس از مصدومیت بهبود پیدا کرده و برای بازی فردا در دسترس است. او همچنین گفت که بر اساس نام و اعتبار، هیچ بازیکنی را دعوت نمی کند و همه بازیکنان حاضر در اردوی پرتغال، شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورشان هستند.

دیدگاه‌ها