کد خبر : 1845384 | 05 مهر 1401 ساعت 01:27 | 50.5K بازدید | 27 دیدگاه

انگلیس پانزدهم، ولز شانزدهم!

دو رقیب ایران، ضعیف‌ترین در لیگ A ملت‌های اروپا

تیم‌های ملی انگلیس و ولز بدترین عملکرد را در پایان مرحله گروهی لیگ A ملت‌های اروپا داشتند.

دو رقیب ایران، ضعیف‌ترین در لیگ A ملت‌های اروپا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته ششم و پایانی مرحله گروهی دسته A لیگ ملت‌های اروپا در شرایطی دوشنبه شب پیگیری شد که تیم ملی انگلیس، نخستین حریف ایران در جام جهانی قطر مثل پنج دیدار گذشته‌اش در این رقابت‌ها نتوانست به برتری دست پیدا کند و با تساوی برابر آلمان به کارش پایان داد.

تیم ملی انگلیس پس از اینکه در پنج مسابقه قبلی خود در گروه سوم لیگ A ملت‌های اروپا دو تساوی برابر آلمان و ایتالیا و سه شکست مقابل مجارستان(۲ بار) و ایتالیا داشت، در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها به دنبال کسب برتری برابر آلمان بود تا این بازی‌ها را بدون برد تمام نکند، اما این اتفاق برای آنها رخ نداد.

ولز که یکی دیگر از هم‌گروه‌های ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ است، یکشنبه شب در دیدار پایانی خود در لیگ ملت‌های اروپا با یک گل مقابل لهستان شکست خورد و با یک امتیاز در ۶ مسابقه‌اش در این رقابت‌ها، به لیگ B ملت‌های اروپا سقوط کرد.

علاوه بر تیم ملی ولز، انگلیس هم یکی از معدود تیم‌های لیگ ملت‌های اروپا بود که هیچ بردی در این مسابقات نداشت و در نهایت، در دیدار برابر آلمان هم نتوانست به این روند ناکامی پایان بدهد و به تساوی ۳ بر ۳ رضایت داد.

با توجه به این عملکرد، تیم ملی ولز با یک امتیاز در بین ۱۶ تیم حاضر در لیگ A ملت‌های اروپا، بدترین نتیجه را داشت و تیم ملی انگلیس نیز با سه امتیاز، پانزدهمین تیم این رقابت‌ها شد تا دو حریف ایران در جام جهانی ۲۰۲۲، ضعیف‌ترین عملکرد را بین تمام تیم‌های لیگ ملت‌ها از خود بر جای بگذارند.

1748164

دیدگاه‌ها