کد خبر : 1845395 | 05 مهر 1401 ساعت 09:30 | 23.3K بازدید | 20 دیدگاه

ساوت‌گیت: از بازی دادن به مگوایر پشیمان نیستم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، بعد از تساوی 3-3 مقابل آلمان از تصمیم خود برای بازی دادن به هری مگوایر و لوک شاو با وجود اشتباهات آن‌ها دفاع کرد.

ساوت‌گیت: از بازی دادن به مگوایر پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی انگلیس و آلمان دیشب در ومبلی در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی 3-3 رضایت دادند.

ابتدا این آلمان بود که روی اشتباهات هری مگوایر به گل رسید. مگوایر یک پنالتی تقدیم آلمان کرد تا ژرمن‌ها در خانه حریف به گل برسند. این گل تاثیر شدیدی روی اعتماد به نفس انگلیسی‌ها گذاشت و مدتی طول کشید تا آنها بتوانند دوباره خود را پیدا کنند. ساوت‌گیت در پایان بازی با سوالات زیادی درباره بازی دادن به مگوایر و شاو روبرو بود؛ کسانی که مدتی است جایگاه ثابت خود در ترکیب ثابت باشگاه‌شان منچستریونایتد را از دست داده‌اند.

1748179

گرت ساوت‌گیت در پایان بازی در یک مصاحبه خبری شرکت کرد و به سوالات پاسخ داد.

علت بازی دادن به مگوایر و شاو
می‌دانم همه الان حواس‌شان فقط به هری مگوایر است ولی در دو بازی ما در این روزها شاهد بودیم که او کارهای مهمی برای ما در جریان بازی انجام داد. لوک هم نمونه دیگری از یک فوتبالیست برجسته است. خب، شما بگویید چه بکنیم؟ لوک شاو را انتخاب نکنیم چون مدتی است کمتر از قبل در باشگاهش فوتبال بازی کرده؟ امشب که دیدید چقدر عالی کار کرد.

این مسئله‌ای است که همیشه درباره آن بحث خواهد شد ولی من معتقدم در این لحظات باید بهترین‌ها و باتجربه‌ترین‌ها را در تیم ملی داشته باشیم. مگر شرایطی به وجود بیاید که استفاده از آنها غیرممکن بشود.

گل‌هایی که انگلیس دریافت کرد
معتقدم علت گل‌هایی که خوردیم سیستم بازی تیم‌مان نبود. روی گل دوم تا حدودی ساده‌لوحانه کار کردیم و گل‌های اول و سوم را هم روی اشتباهات فردی خوردیم. اما برای من مهم این است که هر وقت بر اساس سیستم خودمان بازی کردیم دروازه حریف را تهدید کردیم. هر کس می‌تواند نظر خودش را داشته باشد ولی معتقدم این بهترین سبک بازی برای ما است.

1748180

جلسه ساوت‌گیت با برخی بازیکنان انگلیس
بله، آنها از من خواستند به صورت جداگانه جلسه‌ای داشته باشیم و درباره بعضی مسائل صحبت کنیم. بعضی باشگاه‌ها از چنین چیزی می‌ترسند ولی من معتقدم خیلی هم عالی و مفید است. با بچه‌ها درباره مسائل مختلف صحبت کردیم. از این به بعد هم از این جلسات خواهیم داشت. هدف این است که بچه‌ها را در مسیر صحیح حفظ کنیم. تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است که همه در کنار هم در حال یاد گرفتن هستند. همه باید آرامش‌مان را حفظ کنیم و نگاه‌مان فقط رو به آینده باشد.

دیدگاه‌ها