کد خبر : 1845406 | 05 مهر 1401 ساعت 10:59 | 20K بازدید | 7 دیدگاه

سنگال خوشحال شد؛ مندی به جام جهانی می‌رسد

ادوارد مندی، دروازه‌بان سنگالی چلسی، که به دلیل مصدومیت امروز مقابل ایران به میدان نمی‌رود از امروز تمرین در مجموعه تمرینی باشگاه چلسی را آغاز کرد.

سنگال خوشحال شد؛ مندی به جام جهانی می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"،  ادوارد مندی، سنگربان ملی‌‌پوش سنگالی، به دلیل مصدومیت مدتی است نمی‌تواند برای باشگاهش چلسی و تیم ملی سنگال بازی کند. او به همین دلیل در دیدار دوستانه امروز سنگالی‌ها با ایران حضور نخواهد داشت.

ولی خبر خوب برای سنگالی‌ها در آستانه جام جهانی و همین‌طور برای باشگاه چلسی این است که مندی از امروز تمرینات خود را در مجموعه تمرینی چلسی آغاز کرده است.

1748197

مندی به دلیل این مصدومیت دو بازی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین بازی امروز تیم ملی کشورشان مقابل ایران را از دست داد. او که از ناحیه زانو مصدوم است به جز بازی امروز با ایران در دیگر بازی دوستانه سنگال مقابل بولیوی هم حضور نداشت.

خبرنگارانی که امروز به آکادمی کوبام، مجموعه تمرینی چلسی، رفته بودند مندی را در حالی مشاهده کردند که در کنار هم‌تیمی‌هایش مشغول گرم کردن و تمرین بود.

گزارش‌ها از انگلیس حاکی است که ادوارد مندی در بازی بعدی چلسی در لیگ برتر که روز اول اکتبر مقابل کریستال‌پالاس برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

دیدگاه‌ها