کد خبر : 1845411 | 05 مهر 1401 ساعت 11:36 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

فروغی: در فینال تیراندازی دهم‌ها تعیین کننده است

جواد فروغی گفت: در فینال، دهم‌ها تعیین کننده است، امیدوارم رسول عفتی در مراحل بعدی هم خود را به خوبی نشان دهد و موفق باشد.

فروغی: در فینال تیراندازی دهم‌ها تعیین کننده است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، جواد فروغی بعد از مسابقات جایزه بزرگ تپانچه مردان، اظهار کرد: در مسابقه جایزه بزرگ شاهد رقابت خوبی بودیم به خصوص در مرحله اول فینال که من و  بعد از آن رسول عفتی رکورد خوبی را ثبت کردیم. البته بعید می‌دانم این رکوردها به زودی ثبت شود. در این مرحله اختلاف زیادی با نفرات بعدی داشتیم و راهی دیدار نهایی شدیم. 

او درباره رقابت فینال با رسول عفتی و قهرمانی او افزود: مبارزه خوبی بود. در فینال دهم‌ها تعیین کننده است. رسول عفتی از تیراندازان خوب‌ ایران است. امیدوارم در مراحل بعدی هم خود را به خوبی نشان دهد و موفق باشد.

ملی‌پوش تپانچه و صاحب طلای المپیک ۲۰۲۰ گفت: در فینال نمرات خوب و قابل قبولی ثبت شد. نمراتی که در فینال ثبت شد در سطح یک دنیا محسوب می‌شود، حتی بالاتر از نمرات کسانی بود که مدعی سطح یک دنیا هستند. امتیازات استثنایی به ثبت رسید.

وی در پایان گفت: از رسانه‌ها انتظار دارم از تیراندازی حمایت کنند و جا دارد بیش از این به این رشته بها داده شود. امیدوارم توجه بیش‌تری از سوی رسانه‌ها به این رشته انجام شود.

در مسابقات جایزه بزرگ تپانچه که در مجموعه آزادی با حضور ۱۲۰ تیرانداز برگزار شد جواد فروغی با شکست مقابل رسول عفتی نایب قهرمان شد. 

دیدگاه‌ها