کد خبر : 1845429 | 05 مهر 1401 ساعت 13:08 | 56.5K بازدید | 0 دیدگاه

والیبالیست معروف در موقعیت بی‌سابقه

پوتین و تهدید عجیب یک ستاره؛ یا بیا جنگ یا زندان!

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه یک فراخوان سراسری در رابطه با جنگ این کشور و اوکراین داشته است.

پوتین و تهدید عجیب یک ستاره؛ یا بیا جنگ یا زندان!

به گزارش "ورزش سه"، ورزش روسیه در ماه های اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. حمله نظامی روسیه به اوکراین ابعاد مختلفی داشته و به نوعی برای ورزش این کشور دردسرساز شده است؛ به طوری که آن ها از رقابت های مهم کنار گذاشته شده و میزبانی‌های این کشور در مسابقات مختلف نیز گرفته شده است.

یکی از این اتفاقات تلخ برای روسیه در بخش والیبال رخ داد. جایی که آن ها از حضور در رقابت های لیگ ملت ها محروم شدند. اما این پایان کار نبود و پس از آن فدراسیون جهانی والیبال میزبانی مسابقات قهرمانی جهان را که قرار بود در روسیه برگزار شود هم از این کشور گرفت؛ تصمیمی که یک شوک بزرگ به روس ها وارد کرد.

همچنین دیگر هم اقداماتی را انجام داده‌اند تا روسیه را به‌عنوان تنبیه حمله پوتین به اوکراین، تبدیل به یک منزوی ورزشی و فرهنگی کنند. فینال لیگ قهرمانان اروپا در ماه می از سن پترزبورگ به پاریس منتقل شد و مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک که برای سپتامبر در سوچی برنامه ریزی شده بود لغو شد. همچنین چندین و چند اقدام تنبیهی دیگر که بسیار زیاد بوده است.

1748238

با این حال به نظر می‌رسد که این مجازات ها هم باعث نشده ولادیمیر پوتین از موضع خود عقب‌نشینی کند و او همچنان به دنبال تهاجم همه جانبه علیه اوکراین است.

در همین راستا رسانه های روس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده اند که ولادیمیر پوتین از دو میلیون نفر از مردم کشور روسیه درخواست کرد که برای جنگ با اوکراین خود را معرفی کنند. همچنین قوانین فراخوان به گونه ای است که اگر افراد منتخب از این دستور ولادیمیر پوتین سرپیچی کنند به زندان محکوم خواهند شد.

نکته قابل توجه و البته عجیب درباره این فراخوان از طرف ولادیمیر پوتین این که یکی از دعوت شده ها به جنگ ستاره والیبال روسیه یعنی نیکیتا الکسیف است. بازیکنی که سابقه حضور در تیم ملی روسیه و باشگاه زنیت را در کارنامه دارد حالا با یک دوراهی سخت روبرو شده است. در حقیقت او یا باید حضور در جنگ را انتخاب کند یا در صورت سرپیچی از این دستور راهی زندان شود.

دیدگاه‌ها