کد خبر : 1845434 | 05 مهر 1401 ساعت 14:39 | 8.4K بازدید | 4 دیدگاه

ضعف‌های سپاهان پوشش داده می‌شود؟

تعطیلات فیفادی فرصت ویژه برای مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از کسب دو پیروزی پیاپی در چهار هفته بعدی آن نتوانست روند خوب تیمش را حفظ کند.

 تعطیلات فیفادی فرصت ویژه برای مورایس

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان اصفهانی شروع بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ برتر داشتند و توانستند پس از پیروزی دو بر صفر مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، اولین دیدار خانگی فصل را هم با پیروزی  2 بر 1 پشت سر بگذارند ولی از هفته سوم با شناخت بیشتری که از تفکرات سرمربی سرشناس پرتغالی در میان تیم‌های ایران و کادر فنی آنها ایجاد شد شرایط به طور کلی متفاوت شد.
سپاهان در هفته سوم در سیرجان با وجود پیش افتادن از شاگردان امیر قلعه‌نویی در نیمه دوم دو گل خورد تا پیروزی را با تساوی عوض کند. آنها در هفته چهارم شکستی تلخ را در ثانیه‌های پایانی مقابل فولاد خوزستان تجربه کردند و در دربی اصفهان و مصاف با آلومینیوم اراک هم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکردند.
این نتایج سبب شد تا سپاهان که توانسته بود در پایان هفته دوم و سوم جایگاه خوبی داشته باشد و صدر جدول را به نام خودش بزند در پایان هفته ششم که به فیفادی منتهی شد با 9 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار بگیرد و حالا تیم‌های پرسپولیس، گل‌گهر و استقلال را به ترتیب با 14، 12 و 11 امتیاز بالاتر از خود می‌بیند.
با این حال تعطیلات فیفادی به نظر می‌رسد بهترین زمان برای مورایس باشد که تشنه یادگیری بیشتر در مورد فوتبال و فرهنگ ایران است. او حالا می‌داند تیم‌های مختلف با اندیشه کسب یک امتیاز به مصاف با تیمش می‌آیند و او باید راهی پیدا کند که دفاع چند لایه تیم‌های رقیب را باز کند؛ اتفاقی که در سه مصاف اخیر این تیم برابر فولاد خوزستان، ذوب آهن و آلومینیوم رخ نداد و تنها 2 امتیاز از 9 امتیاز ممکن به حساب شاگردانش ریخته شد.
آنچه مسلم است اینکه سپاهان که تاکنون 7 بار موفق به گلزنی شده و 5 بار دروازه‌اش فرو ریخته باید به فکر تقویت بخش هجومی و دفاعی خود باشد و این ماموریتی است که مورایس به همراه کادر فنی‌اش در فاصله تعطیلات فیفادی آن را دنبال می‌کند و باید دید با شروع دوباره مسابقات چقدر در رسیدن به این هدف موفق خواهد بود.

1748249
این روزها مورایس با تمرکز و جدیت زیادی تمرینات تیمش را در مجموعه باغ فردوس زیر نظر دارد و امیدوار است با شروع دوباره مسابقات تیمش شرایط بهتری در جدول رده بندی پیدا کند.

دیدگاه‌ها