کد خبر : 1845527 | 06 مهر 1401 ساعت 11:26 | 11.5K بازدید | 8 دیدگاه

یک شروع سخت بعد از 2 برد و 20 روز تعطیلات؛

قربان از بازی بزرگ هفته چه می‌خواهد؟

سرمربی تراکتور تیمش را آماده حساس‌ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر می‌کند.

قربان از بازی بزرگ هفته چه می‌خواهد؟

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور برخلاف شروع ضعیفی که در فصل جدید لیگ برتر داشت، طی دو هفته اخیر پیش از تعطیلی مسابقات، به دو برد مهم دست یافت تا از قعر جدول فاصله گرفته و در آرامش راهی تعطیلات شود. این تیم در حال حاضر با 8 امتیاز ششم است و یکشنبه هفته آینده باید مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به میدان برود.

با در نظر گرفتن نتیجه بازی برگشت فصل قبل (شکست 3-0 تراکتور با رای انضباطی) شاگردان بردیف در 5 تقابل قبلی خود با پرسپولیس 5 باخت متحمل شده‌اند و این مربی برای شروع دوباره مسابقات کار سختی در پیش خواهد داشت. بعد از پیروزی مقابل نفت و آلومینیوم، هواداران تراکتور منتظر سومین برد پیاپی تیم خود هستند.

تراکتور بدون برپایی اردو و برگزاری دیدار دوستانه‌ای خاص (جز دو دیدار با نود در تبریز) تعطیلات را پشت سر گذاشت. بخش قابل‌توجهی از برنامه‌های تراکتور در این مدت به پیاده‌سازی تفکرات سرمربی روس-ترکمن تیم اختصاص داشت؛ بردیف که با توجه به شرایط موجود خوب می داند نتیجه گرفتن یا نگرفتن در این مقطع (بدون توجه به قدرت و نام تیم‌ها) نقش اساسی در آینده کاری خودش دارد، در فرصتی که داشت تقریبا هر چه را که لازم بود، به شاگردان خود منتقل کرد و باید دید حاصل این کار در شروع مسابقات چه خواهد بود.

پرسپولیس هر چهار بازی قبلی خود پیش از تعطیلات را با پیروزی پشت سر گذاشته و با 14 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی حضور دارد. شاگردان یحیی برای تحکیم رتبه خود به هر سه امتیاز بازی با تراکتور چشم دوخته‌اند و قطعا در چنین شرایطی، شاهد یک رقابت هیجان‌انگیز بین دو تیم خواهیم بود؛ دیدار پرسپولیس و تراکتور در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 18:30 یکشنبه (10 مهر) در تهران شروع خواهد شد.

دیدگاه‌ها