کد خبر : 1845534 | 06 مهر 1401 ساعت 11:52 | 11.9K بازدید | 4 دیدگاه

ایران - سنگال؛ پشت درهای بسته با تماشاچی!

در حالی که قرار بود دیدار ایران و سنگال بدون حضور هواداران برگزار شود، برخی تصاویر نشان می‌دهد که استادیوم خالی از تماشاگر هم نبوده است.

ایران - سنگال؛ پشت درهای بسته با تماشاچی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران دیروز در دومین و آخرین بازی خود در فیفادی سپتامبر برابر قهرمان قاره آفریقا یعنی سنگال قرار گرفت. همین چندی پیش بود که سنگال با غلبه بر مصر کارلوس کی‌روش قهرمان آفریقا شد. در ادامه سنگال یک بار دیگر تیم کارلوس کی‌روش را این‌بار در مقدماتی جام جهانی شکست داد و بلیت حضور در قطر را رزرو کرد.

کارلوس کی‌روش، روز گذشته، در قامت سرمربی ایران مقابل سنگال قرار گرفت. دیداری که در نیمه اول گلی نداشت اما در 45 دقیقه دوم، ابتدا سنگال روی گل به خودی مرتضی پورعلی گنجی پیش افتاد اما در ادامه سردار آزمون کار را به تساوی کشاند تا بازی با نتیجه 1-1 تمام شود.

دیدار قبلی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اروگوئه در اتریش پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار شد. در ادامه مقرر شد تقابل ملی پوشان فوتبال ایران با سنگال نیز پشت درهای بسته برگزار شود و هیچ تماشاگری اجازه ورود به استادیوم را نداشته باشد. با این حال تصویری از عکس تیمی سنگال پیش از آغاز بازی نشان می‌دهد که دیدار دیروز تعدادی تماشاگر داشته است.

دیدگاه‌ها