کد خبر : 1845550 | 06 مهر 1401 ساعت 13:07 | 14.4K بازدید | 3 دیدگاه

میلان به دنبال تمدید قرارداد با ستاره فرانسوی

مدیران میلان قصد دارند پیشنهاد تمدید قرارداد را به اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی، ارائه کنند.

میلان به دنبال تمدید قرارداد با ستاره فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، ژیرو سال گذشته به میلان پیوست و از آن زمان تا به حال ثابت کرده که می‌تواند نقشی کلیدی را برای این تیم بازی کند. 
این مهاجم 35 ساله با قراردادی یک میلیون یورویی از چلسی به میلان آمد و توانست با تکیه بر تجربه‌ای که در طول این سال‌ها به دست آورده بود در کنار زلاتان ابراهیموویچ در خط حمله این تیم تاثیرگذار باشد. 
انتظار می‌رفت که این بازیکن هم مانند زلاتان به یکی از بازیکنانی تبدیل شود که الگویی برای بازیکنان جوان میلان هستند و می‌توانند در مواقع لزوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بیایند اما او فراتر از این رفت و نقش مهمی را در این تیم ایفا کرد. 

1741634
حالا دنیله لونگو، خبرنگار کالچومرکاتو، مدعی شده است که مدیران میلان از عملکرد او در ترکیب این تیم رضایت بسیاری دارند و همین باعث شده است که بحث تمدید قراردادش به صورت جدی در بین آنها مطرح شود. 
قرارداد ژیرو با میلان در تابستان سال 2023 به پایان می‌رسد اما مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند تاریخ پایان قرارداد او را تا سال 2024 تمدید کنند. 
مصدومیت بازیکنانی چون ابراهیموویچ، آنته ربیچ و دیووک اوریگی نیز باعث شده است که اهمیت این بازیکن برای روسونری بیش از پیش افزایش پیدا کند، خصوصا که میلان به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در فصل جاری است. 
ژیرو از ابتدای فصل تا به حال موفق شده است در هفت بازی، چهار گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز ارسال کند.

دیدگاه‌ها