کد خبر : 1845555 | 06 مهر 1401 ساعت 13:13 | 39.4K بازدید | 3 دیدگاه

نمی‌توانید به خاطر اینگونه بازی، او را سرزنش کنید

دفاع آلیو سیسه از سبک بازی تیم‌های کی‌روش

آلیو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال به دفاع از سبک بازی تیم های کارلوس کی روش پرداخت.

دفاع آلیو سیسه از سبک بازی تیم‌های کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، چهارمین دوئل میان کارلوس کی روش و آلیو سیسه برنده ای نداشت. در سه دیدار قبلی، یک مرتبه سرمربی پرتغالی به پیروزی رسیده بود، یک بار نیز سرمربی شیرهای ترانگا برنده از زمین خارج شد و در دیدارهای دیگر 2 طرف به تساوی رسیدند.

با این تفاوت که در این بازی ها کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم آلیو سیسه با برتری مقابل مصر، هم جام قهرمانی آفریقا را بالای سر برد و هم اینکه توانست جواز حضور در رقابت های جام جهانی 2022 را به دست بیاورد.

این 2 سرمربی، روز گذشته و در دیدار دوستانه میان ایران و سنگال، به مصاف هم رفتند که با تساوی یک – یک به پایان رسید. سیسه و کی روش در پایان بازی، برخورد گرم و دوستانه ای با هم داشتند که به سوژه خبرنگاران و عکاسان نیز تبدیل شد.

1748557

سرمربی سنگال درباره برخورد صمیمی با کی روش گفت: او به من گفت که من باعث ریزش موهایش شده ام (با خنده). اما من هم می خواهم این را بگویم، از ملاقات با او خوشحالم زیرا کی روش مربی بسیار خوبی است. کارلوس یکی از مربیانی است که می توانید روی او حساب کنید.

سرمربی سنگال در پاسخ به این سوال که کی روش هر بار در مقابل او یک بازی دفاعی را به نمایش می گذارد، گفت: این نوع تاکتیک انتخابی اوست و فقط کی روش نیست که مقابل سنگال اینگونه بازی می کند. او در مصر و بازی رفت از مرحله پلی آف جام جهانی نیز همینطور بازی کرد و ما از آنها شکست خوردیم.

1748558

سیسه با دفاع از سبک بازی تیم های کارلوس کی روش اضافه کرد: شما نمی توانید یک مربی را به خاطر اینگونه بازی کردن تیمش، سرزنش کنید. این مسئله به بازیکنانی که در اختیار او هستند و اینکه به دنبال چه چیزی است و چه هدفی را در پیش گرفته، بستگی دارد. کی روش در تمام بازی هایی که باید مقابل او بازی می کردیم، یک بازی با هویت را ارائه کرد. انطباق با این نوع بازی، به عهده ما بود.

دیدگاه‌ها