کد خبر : 1845559 | 06 مهر 1401 ساعت 13:37 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

با این شرایط اولویت های سیسه ثابت ماند؛

تست ناموفق جانشین ادوارد مندی

دییِنگ در شبی که مندی مصدوم بود؛ درون دروازه سنگال ایستاد ولی به نظر نمی رسد که در گرفتن جای گلر چلسی موفق بوده باشد.

تست ناموفق جانشین ادوارد مندی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دوستانه تیم های ایران و سنگال با تساوی یک بر یک به پایان رسید و غیبت ادواردو مندی، دروازه بان تیم چلسی در ترکیب شاگردان سیسه از جمله اتفاقات مهم بازی بود؛ او به دلیل مصدومیت در لیگ قهرمانان چند وقتی از تمرینات دور بود و دییِنگ وظیفه حراست از دروازه سنگال مقابل ایران را داشت.

دروازه بان 27 ساله باشگاه QPR انگلیس که در حضور مندی و گومیس، شانس زیادی برای فیکس بازی کردن در تیم ملی سنگال را پیدا نمی کند، با توجه به مصدومیت گلر اول، فرصت بازی مقابل ایران را پیدا کرد. در شبی که سید حسین حسینی پرفروغ ظاهر شد، گلر سنگالی‌ها در معدود محک‌هایی که خورد، خیلی مطمئن نشان نداد تا شانس زیادی برای بازی در جام جهانی – مگر در شرایطی خاص مثل مصدومیت مندی – نداشته باشد.

شاید تنها جایی که دییِنگ می توانست خودی نشان داده و توانایی هایش را به اثبات برساند، صحنه گل ایران بود، دروازه بان سنگالی ها اما روی جدی‌ترین ضربه در چارچوبش در طول نود دقیقه، تنها یک بیننده بود تا توپ از خط دروازه عبور کند.

دییِنگ در تیم باشگاهی خود شرایط خوبی دارد. او طی هفته های اخیر به عنوان گلر اول QPR دو کلین شیت مهم مقابل استوک سیتی و میلوال انجام داده و با روحیه ای بالا راهی اردوی تیم ملی کشورش شده بود. او اما تنها چند روز بعد از اینکه گومیس درون دروازه سنگال مقابل بولیوی کلین شیت کرد، از بسته نگه داشتن دروازه تیمش مقابل ایران ناکام بود تا یک تست ناموفق دروازه بان را توسط سیسه شاهد باشیم. به نظر می رسید با این شرایط ترتیب استفاده از گلر های سنگال هیچ تغییری نکند و مندی و گومیس انتخاب های اصلی سرمربی سنگال در قطر باشند.

1748566

دیدگاه‌ها