کد خبر : 1845571 | 06 مهر 1401 ساعت 14:18 | 32.3K بازدید | 7 دیدگاه

بیرین یک ماه دور از میادین

قطعی؛ مدافع بارسا ال‌کلاسیکو را از دست داد

هکتور بیرین به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد ماند و او هم مثل رونالد آرائوخو، ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد.

قطعی؛ مدافع بارسا ال‌کلاسیکو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات بارسا در وقفه بازی‌های ملی تمامی ندارد و دیروز تایید شد که هکتور بیرین هم مصدوم شده است. در روزهای اخیر بارسلونا ژول کُنده، فرانکی دی‌یونگ، ممفیس دیپای و رونالد آرائوخو را به دلیل مصدومیت از دست داده و حالا هکتور بیرین را نیز باید به این فهرست اضافه کرد. 

1748284

بارسلونا روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که بیرین در جریان تمرین از ناحیه عضله ساق پای چپ مصدوم شده و نتیجه اولین آزمایش‌ها نشان می دهد که مشکل او چندان جدی نیست. ساعتی پیش باشگاه کاتالان رسما اعلام کرد که بیرین بین سه تا چهار هفته دور از میادین خواهد ماند و به این ترتیب او غایب ال‌کلاسیکو خواهد بود. دیداری که 18 روز دیگر در ورزشگاه برنابئو برگزار خواهد شد.

1748282

بیرین هر دو بازی رفت و برگشت برابر اینتر در لیگ قهرمانان را نیز از دست خواهد داد. در ابتدا حتی بیم این وجود داشت که سه ماه دور از میادین باشد. بارسلونا همچنین امروز تایید کرد که رونالد آرائوخو در فنلاند با موفقیت جراحی شده و حداقل دو ماه دور از میادین خواهد ماند. با توجه به مصدومیت آرائوخو و کُنده، همه چیز فراهم بود تا بیرین وارد ترکیب ثابت بارسا شود اما این فرصت خوب برای او از دست رفت. به احتمال فراوان، در بازی های پیش رو سرجی روبرتو در سمت راست دفاعی بارسا به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها