کد خبر : 1845585 | 06 مهر 1401 ساعت 15:33 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

حسن صالح حمیدزیچ؛

روزهای درخشان سادیو مانه فرا خواهد رسید

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، به تمجید از سادیو مانه پرداخته است.

روزهای درخشان سادیو مانه فرا خواهد رسید

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه در هفته های اخیر چندان عملکرد خوبی در ترکیب بایرن مونیخ نداشته و به تدریج انتقادات از ستاره سنگالی و باتجربه این باشگاه آغاز شده است. اما حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد سادیو مانه به زودی به روزهای اوج باز می گردد و خرید جدید بایرن مونیخ می تواند روزهای درخشانی را برای این باشگاه در فصل پیش رو رقم بزند.

1740772

حسن صالح حمیدزیچ گفت: "سادیو مانه هنوز به کمی زمان نیاز دارد. او باید به بوندسلیگا عادت کند و این اتفاق رخ خواهد داد. من می دانم که شرایط هنگام پیوستن به یک تیم جدید در شهر و کشوری دیگر و با فوتبالی متفاوت، چگونه است.  من به طور منظم با سادیو مانه صحبت می کنم و البته ترجیح می دهم به او فضا بدهم. او در مونیخ باید شرایط را به گونه ای پیش ببرد که احساس کند در خانه اش است و او این کار را انجام خواهد داد.

سادیو یکی از بهترین بازیکنان جهان است و به بازی در بایرن مونیخ عادت می کند. ما با مانه روزهای فوق العاده ای را تجربه خواهیم کرد و او می تواند شرایط بسیار خوبی را رقم بزند سادیو در خدمت تیم بازی می کند و هم تیمی هایش می توانند این مسئله را حس کنند. همه آنها می دانند که مانه یکی از اعضای مهم گروه است. دیگر بازیکنان نیز به او کمک خواهند کرد، زیرا وقتی مانه در فرم خوب خود باشد، به تیم کمک می کند تا به اهدافش برسد."

دیدگاه‌ها