کد خبر : 1845587 | 06 مهر 1401 ساعت 15:36 | 11.7K بازدید | 9 دیدگاه

دو تیم آماده و سرحال داریم

بازگشت کریم بنزما؛ یکشنبه می‌خواهم بازی کنم

کریم بنزما که سه هفته پیش و در بازی مقابل سلتیک مصدوم شده بود، امروز به تمرینات رئال برگشت. او گفت که آماده بازی برابر اوساسوناست.

بازگشت کریم بنزما؛ یکشنبه می‌خواهم بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، در بازی برابر سلتیک، اتفاق تلخ برای رئال، مصدومیت کریم بنزما بود. کریم به دلیل مشکل زانوی راست در دقیقه 30 نتوانست به بازی ادامه دهد و جای خود را به ادن هازارد داد. سپس اعلام شد که مصدومیت بنزما او را سه هفته از میادین به دور نگه خواهد داشت. کریم از امروز به تمرینات رئال برگشت و به نظر می رسد که برای بازی یکشنبه برابر اوساسونا مهیا خواهد بود.

1748617

کریم بنزما در مصاحبه با شبکه رئال مادرید گفت:« از اینکه به تمرینات برگشتم، خوشحالم. دیرتر از همه به تمرینات پیش فصل اضافه شده بودم و فرم بدنی ام خوب نبود. به این سه هفته نیاز داشتم تا به خوبی تمرین کنم. حالا کاملا آماده ام و می خواهم یکشنبه برابر اوساسونا بازی کنم.»

1748619

کریم ادامه داد:« در این مدت بیشتر تمرینات بدنسازی انجام دادم و کار با توپ نداشتم. امروز اولین تمرینم با گروه بود و خودم را آماده می بینم. در خانه هم تمرین می کردم و تقریبا روز تعطیل نداشتم.»

1748618

رئال در غیاب بنزما نیز در تمام بازی‌هایش پیروز شد. کریم در این رابطه گفت:« تیم را در شرایط خوبی دیدم و در غیاب من مشکلی برای پیروزی نداشتیم. رئال خوب و باشخصیت بازی می کند و می توانم بگویم دو تیم آماده و سرحال در اختیار داریم. تفاوت زیادی بین بازیکنان ثابت و ذخیره ها وجود ندارد. رئال در فرم بسیار خوبی است.»

دیدگاه‌ها