کد خبر : 1845604 | 06 مهر 1401 ساعت 17:53 | 21.1K بازدید | 7 دیدگاه

آرکادیوش میلیک:

رویای بازی در یوونتوس را در سر داشتم

آرکادیوش میلیک، ستاره جدید یوونتوس، از انتقال به این باشگاه ابراز رضایت کرد.

رویای بازی در یوونتوس را در سر داشتم

به گزارش "ورزش سه"، آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی و باتجربه، در اواخر فصل تابستان و به صورت قرضی از مارسی راهی یوونتوس شد. میلیک شروع درخشانی در ترکیب بیانکونری داشته و اخیرا در ترکیب ثابت این تیم نیز قرار گرفته است. حالا آرکادیوش میلیک مدعی شد همیشه رویای بازی کردن در یوونتوس را در سر داشته و بابت این انتقال بسیار خوشحال است.

آرکادیوش میلیک گفت: "من از پوشیدن پیراهن یوونتوس احساس بسیار خوبی دارم. در تابستان به مدیر برنامه ام گفتم تا زمانی که پیشنهاد قطعی نرسیده من را اذیت نکن. پس از بازی مارسی و نانت بود که او با من تماس گرفت و گفت یوونتوس خواهان جذبم است و در ادامه نیز برای مذاکره راهی تورین شد. این اولین باری بود که می‌دانستم واقعا چیزی بیش از یک تماس عادی برقرار شده است.

1748648

انتخاب یوونتوس طول نکشید، زیرا همیشه رویای من بازی در چنین باشگاهی بود. من از این فرصت استفاده کردم و دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتم. البته من در گذشته نیز در آستانه انتقال به یوونتوس بودم، اما دو باشگاه باید به توافق می رسیدند. در آن مقطع این اتفاق رخ نداد و بنابراین من به یووه نرفتم. ناپولی همچنین پیشنهاد رم که مبلغ بیشتری پرداخت می کرد؛ رد کرد. 

این تصمیم آنها بود و من به این تصمیم احترام گذاشتم. خوشحالم که اکنون این شانس را دارم که برای بیانکونری بازی کنم، زیرا حضور در چنین باشگاه بزرگی باعث افتخار است. جالب اینجاست که هر بار که به نظر می رسید به یووه نزدیک هستم، وویچک شزنی با من تماس می گرفت. نمی‌دانم او چگونه از این اخبار مطلع می شد، اما شزنی زمانی تماس گرفت که هنوز چیزی در رسانه‌ها مطرح نشده بود."

دیدگاه‌ها