کد خبر : 1845611 | 06 مهر 1401 ساعت 18:25 | 3K بازدید | 1 دیدگاه

شهدادنژاد: مس متفاوتی را در ادامه فصل می‌بینید

کاپیتان مس کرمان مدعی است این تیم قادر خواهد بود در ادامه فصل شرایط مناسبی از حیث کسب نتیجه دنبال کند.

شهدادنژاد: مس متفاوتی را در ادامه فصل می‌بینید

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان بعد از مدت‌ها توانسته به لیگ برتر صعود کند و در این مسیر آرمان شهدادنژاد دروازه بان و کاپیتان نارنجی‌پوشان نیز توانسته در فصل گذشته با عملکرد موفقی که از خود به جا گذاشته، نقش پررنگی را ایفا کند. با این حال مسی‌ها تا اینجای فصل آنطور که انتظار می‌رفت نتوانسته‌اند از حیث نتیجه کار را دنبال کنند. شهدادنژاد اما مدعی است این تیم قادر خواهد بود در ادامه فصل نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند.

کاپیتان مس کرمان درباره شرایط این تیم در تعطیلات لیگ گفت: تعطیلات فرصت مناسبی را شکل داد که بتوانیم از حیث آماده سازی شرایط مناسبی را دنبال کنیم و به خواسته‌های کادرفنی نزدیک‌تر شویم. خوشحالیم که پس از سال ها دوباره در لیگ برتر هستیم. مس و لیگ برتر متعلق به یکدیگر هستند. ما سابقه حضور در جام باشگاه های آسیا را داریم؛ طرفداران بسیار زیادی داریم و با احترام به دیگر تیم ها نماینده اول استان کرمان هستیم.

گلر باتجربه نارنجی‌پوشان درباره شرایط تیمشان این طور گفت: هفته های ابتدایی برای ما پر فراز و نشیب بود. تیم جوانی داریم و علت اصلی این که در بعضی بازی ها بر خلاف نمایش خوب و رو به جلو، نتوانستیم نتیجه مناسبی بگیریم، همین جوانی و کم تجربگی است. آقای حسین خانی اعتقاد زیادی به جوانان دارند و امیدوارم بچه ها قدر این فرصت را به خوبی بدانند.


وی ادامه داد: تعطیلات لیگ کمک زیادی به تیم ما کرد. بازی دوستانه ای برابر تیم خوب نفت مسجد سلیمان برگزار کردیم و توانستیم با ارائه یک فوتبال خوب رضایت کادر فنی را نیز جلب کنیم. صحبت هایی مبنی بر اضافه شدن چند بازیکن خارجی به تیم ما هست که امیدوارم هر چه زود تر این اتفاق بیفتد تا زمان کمتری را از دست بدهیم.

شهداد نژاد درباره بازی پیش رو مقابل فولاد خوزستان گفت: برای بردن فولاد در اهواز کار بسیار سختی داریم. فولاد چند سالی است با حفظ کادر فنی و بازیکنان اصلی خود یکی از با کیفیت ترین تیم های چند سال اخیر در لیگ برتر را دارد. مصدومیتی که دارم منجر شده تا احتمالا دیدار این هفته را از دست بدهم اما یقین دارم تیم ما حریف سختی برای فولاد است. ما به خوبی این تیم را آنالیز کردیم و مهیای حضوری قدرتمندانه برای شروع مجدد لیگ هستیم.

کاپیتان مورداعتماد کرمانی‌ها در پایان گفت: بر خلاف تصور عموم، تیم بسیار کم هزینه ای هستیم. آقای حسین خانی مخالف ریخت و پاش زیاد است و قرارداد های بازیکنان ما اصلا نجومی نیست. تیم جوانی داریم که قطعا با ارائه بازی های خوب تمام توجهات را در ادامه لیگ به خود معطوف خواهد کرد.

دیدگاه‌ها