کد خبر : 1845619 | 06 مهر 1401 ساعت 18:52 | 26.6K بازدید | 9 دیدگاه

باکاری سانیا:

سیتی به استرلینگ فرصت نداد؛ او رهبر چلسی است

باکاری سانیا، مدافع سابق منچسترسیتی، مدعی شد رحیم استرلینگ در حال حاضر مانند رهبر در ترکیب چلسی است.

سیتی به استرلینگ فرصت نداد؛ او رهبر چلسی است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تحمل نیمکت نشینی های پیاپی در منچسترسیتی بود که رحیم استرلینگ بالاخره از این باشگاه جدا شده و با انتقال 47.5 میلیون پوندی، راهی چلسی شد. این ستاره انگلیسی با زدن چهار گل در هشت بازی شروع خوبی در لندن داشته و به بازیکن ثابت چلسی تبدیل شده است. باکاری سانیا، بازیکن سابق منچسترسیتی، به تمجید از رحیم استرلینگ پرداخته و تاکید کرد او شروع موفقی در این باشگاه داشته است.

1734146

باکاری سانیا گفت: "من فکر می کنم رحیم استرلینگ شروع خوبی در دوران حرفه ای خود در چلسی داشته است. او به لندن بازگشته، جایی که آنجا بزرگ شده است. بازگشت پیش دوستان و خانواده به سود رحیم استرلینگ بوده و او می تواند عملکرد خوبی برای باشگاه جدیدش داشته باشد. همه ما می دانیم که چلسی در این فصل در بهترین شرایط خود نبوده، اما من معتقدم در این مدت استرلینگ تجربه خود را نشان داده و مانند یک رهبر در تیم به نظر می رسد. 

خود استرلینگ از این انتقال خوشحال شده، زیرا حالا او می تواند هر هفته بازی کرده و در ترکیب ثابت چلسی قرار بگیرد. همه بازیکنان می خواهند هر هفته به میدان بروند تا پیشرفت کرده و فرم بهتری پیدا کنند و رحیم استرلینگ نیز یکی از آنهاست. او نیاز به حضور در میدان دارد و در ترکیب منچسترسیتی این فرصت به استرلینگ داده نمی شد."

دیدگاه‌ها