کد خبر : 1845624 | 06 مهر 1401 ساعت 18:48 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛ قهرمان آسیا با برد استارت زد

تیم والیبال پیکان تهران در نخستین مسابقه خود در لیگ برتر سال 1401 موفق به شکست سه بر یک نماینده تازه وارد اصفهان شد.

لیگ برتر والیبال؛ قهرمان آسیا با برد استارت زد

به گزارش "ورزش سه"، هفته نخست لیگ برتر مردان امروز (چهارشنبه ششم مهرماه) با چهار دیدار در شهرهای تهران، گرگان، یزد و اصفهان بدون حضور تماشاگران پیگیری می‌شود.

در سومین مسابقه هفته نخست لیگ برتر والیبال، تیم گیتی‌پسند اصفهان در اولین بازی خود در این رقابت‌ها میزبان پیکان تهران، پرافتخارترین تیم این مسابقات در سالن مخابرات اصفهان بود.

شاگردان پیمان اکبری در ست نخست 25 بر 22 مغلوب میزبان خود شدند، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 22 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند تا سه امتیاز کامل این مسابقه را به دست آورند.

علیرضا قریب و جواد مرآتی به عنوان داور اول و دوم این مسابقه را قضاوت کردند. محمدحسن خوشدل، محمدصادق پشنگ و بهروز جعفری نیز ناظران فنی، ویژه و داوری این دیدار بودند.

این مسابقه که در مدت 143 دقیقه برگزار شد، دو کارت زرد داشت که حمزه زرینی از تیم پیکان نخستین کارت زرد مسابقات را دریافت کرد و محمد باقری از تیم گیتی پسند نیز در این دیدار کارت زرد گرفت.

تیم والیبال پیکان با ۱۲ دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در این مسابقات است. این تیم 6 عنوان نایب قهرمانی و چهار مدال برنز نیز در پرونده کاری خود در این رقابت‌ها دارد. تیم والیبال پیکان عنوان سومی جهان و قهرمانی باشگاه‌های آسیا را نیز در افتخارات خود دارد. پیکان امیدوار است در سال 1401 با کسب سیزدهمین مقام قهرمانی به حسرت هفت ساله خود برای کسب مجدد این عنوان پایان دهد.

هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان ایران روز چهارشنبه 13 مهرماه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها