کد خبر : 1845632 | 06 مهر 1401 ساعت 19:59 | 148.1K بازدید | 101 دیدگاه

توصیه به رونالدو؛ بس کن، وقت خداحافظی است!

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رئال مادرید و ایتالیا، می‌گوید کریستیانو رونالدو دیگر جزء پنج بازیکن برتر دنیا هم نیست و زمان خداحافظی برای او فرا رسیده است.

توصیه به رونالدو؛ بس کن، وقت خداحافظی است!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در فصل جاری با انتقادهای زیادی مواجه بوده است. بعد از دیدار دیشب پرتغال و اسپانیا و عصبانیت رونالدو در جریان این مسابقه و ناتوانی او در تاثیرگذاری برای تیم ملی کشورش موج جدیدی از انتقادها علیه او به راه افتاده است.

آنتونیو کاسانو که مثل کریستیانو سابقه بازی در رئال مادرید را دارد امروز در اظهاراتی تند علیه ستاره پرتغالی گفت زمان آن رسیده که رونالدو «به خودش لطف کرده و کرکره‌ها را پایین بکشد».

1748672

کاسانو پیش از آنکه رونالدو در سال 2009 به رئال مادرید بپیوندد به مدت دو سال در این تیم بازی می‌کرد. انتقادهای این ستاره سابق ایتالیایی از رونالدو سابقه دارد. او قبلا هم در یک مصاحبه گفته بود کریستیانو را حتی یکی از پنج فوتبالیست برتر تاریخ نمی‌داند چه برسد به بهترین فوتبالیست.

او امروز در مصاحبه‌ای درباره کریستیانو گفت:" با این شرایط رونالدو باید به خودش لطف کند و کرکره‌ها را پایین بکشد. وقتی نمی‌توانی در سطح مناسبی بازی کنی نباید ادامه بدهی.

کریستیانو هر جامی که فکرش را بکنید فتح کرده و یک پدیده بوده. بس است دیگر. یا باید همین الان کنار بکشد یا به نیمکت‌نشینی دائمی عادت کند".

دیدگاه‌ها