کد خبر : 1845657 | 06 مهر 1401 ساعت 23:45 | 69.7K بازدید | 14 دیدگاه

ماسیمو موراتی:

رم و مورینیو شگفتی‌ساز اصلی این فصل سری آ

ماسیمو موراتی، رئیس سابق اینتر، می‌گوید رم با هدایت ژوزه مورینیو امسال شگفتی‌ساز اصلی سری آ خواهد بود.

رم و مورینیو شگفتی‌ساز اصلی این فصل سری آ

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و آاس رم روز شنبه در هفته هشتم سری آ به مصاف هم می‌روند. ماسیمو موراتی، مالک و رئیس سابق اینتر، در آستانه این بازی می‌گوید نگران مصاف نراتزوری با شاگردان مورینیو است چرا که رم را با هدایت او شگفتی‌ساز اصلی این فصل سری آ می‌داند.

1748702

امروز خبری در ایتالیا منتشر شد که نشان می‌داد روملو لوکاکو در آستانه این بازی مهم همچنان در تمرینات نراتزوری حضور ندارد. این خبر هواداران اینتر و از جمله رئیس سابق باشگاه را نگران کرده است.

موراتی در گفت‌وگو با رادیو سنترو سونو گفت:" اینتر باید شنبه خیلی خوب بازی کند چون در هفته‌های اخیر آنطور که انتظار می‌رفت نتیجه نگرفته و تیم با تمام وجود غیبت لوکاکو را احساس کرد. او بدون شک مهمترین بازیکن حال حاضر تیم است.

من معتقدم اینتر وقتی فصل پیش اسکودتو را به میلان باخت روحیه‌اش را از دست داد و آثار این تضعیف روحیه هنوز هم در تیم دیده می‌شود. مدیران و کادر فنی باید کاری بکنند که این فضای ناامیدی از بین برود و تیم به روال عادی برگردد. رم در حال حاضر شرایط بهتری دارد و می‌خواهد خودش را به عنوان مدعی ثابت کند. آنها خیلی جذاب بازی می‌کنند و به نظرم شگفتی‌ساز اصلی این فصل هستند".

1089560

دیدگاه‌ها