کد خبر : 1845702 | 07 مهر 1401 ساعت 13:30 | 36.7K بازدید | 7 دیدگاه

انتقاد تند از کریستین پولیشیچ

ستاره تیم ملی آمریکا هم یک بازیکن معمولی است!

برایان دانست بازیکن سابق تیم های باشگاهی آمریکایی هشدار داد که نباید در جام جهانی به پولیشیچ زیاد اعتماد کرد.

ستاره تیم ملی آمریکا هم یک بازیکن معمولی است!

به گزارش "ورزش سه"، برایان دانست، بازیکن سابق شاغل در MLS آمریکا، هشدار می دهد که نمی توان در جام جهانی قطر، چندان به کریستین پولیشیچ اعتماد کرد و این بازیکن، نقطه اتکای تیم ملی آمریکا نیست چرا که کاپیتان یانکی ها بیش از حد (توسط رسانه ها) بزرگ شده است.

روزنامه دیلی میل انگلیس در این خصوص نوشته است: تیم ملی آمریکا در آخرین اردوی آماده‌سازی خود برای جام جهانی، برابر ژاپن با 2 گل شکست خورد و مقابل عربستان نیز با تساوی بدون گل متوقف شد تا عدم گلزنی در این 2 مسابقه، برای آنها مشکل ساز شود.

پولیشیچ ستاره چلسی به عنوان کاپیتان آمریکا مورد تحسین قرار گرفته بود و هواداران امیدوارند که او بتواند به ایالات متحده در قطر کمک کند، اما برایان دانست ادعا کرد که او بیش از حد و با تبلیغات، بزرگ جلوه داده شده است.

1748769

دانست در پادکست SiriusXM، برداشتی قوی و تقریباً بحث برانگیزی از ستاره چلسی ارائه کرد. دانست در پادکست هفتگی خود گفت: شما نمی توانید به پولیشیچ اعتماد کنید. هر قدر که دوست دارید، او را باور داشته باشید. می توانید فکر کنید که پولیشیچ همان چیزی است که همه (درباره توانایی های او) فکر می‌کنند، می توانید تصور کنید که او می‌تواند طبق همان تعاریفی که از او می شود، باشد، اما واقعیت این است که او اینگونه نیست.

1748768

دانست صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: او واقعاً بازیکن خوبی است، اما او یک بازیکن مکمل است. او یک نقطه کانونی نیست و این چیزی است که مردم باید درک کنند.

از زمان هت تریک مقابل پاناما در بازی 5-1 انتخابی جام جهانی کونکاکاف در ماه مارس، پولیشیچ هنوز برای تیم ملی کشورش گل نزده است. ستاره سابق دورتموند در جریان تساوی بدون گل برابر عربستان و در اسپانیا، نتوانست از سد دفاعی حریف عبور کند.

دانست ادامه داد: کریستین پولیشیچ سطح کیفیت تیم شما را بهتر می کند، اما او کسی نیست که بتواند نقش کریستین اریکسن را در تیم ملی ایالات متحده ایفا کند. کسی که به تیم سرعت بدهد و بازیکنان را به همدیگر وصل کند، کسی که از هیچ موقعیت خلق ‌کند، کسی که هر بار قادر به دادن پاس نهایی باشد، او کریستین پولیشیچ نیست.

1748770

دیدگاه‌ها