کد خبر : 1845708 | 07 مهر 1401 ساعت 14:30 | 38.7K بازدید | 20 دیدگاه

خط آتش استقلال، آماده حمله به صدرجدول(عکس)

مهاجمان استقلال برای مسابقه با گل‌‌گهر سیرجان با انگیزه زیادی کار خود را جلو می‌برند.

خط آتش استقلال، آماده حمله به صدرجدول(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر استقلال و گل‌گهر در سیرجان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی و جنگ بالانشینی شاگردان امیر قلعه‌نویی و ریکاردو ساپینتو پیش‌بینی می‌شود مسابقه جذابی را شاهد باشیم.

استقلال این روزها در تهران تمرینات خود را جلو می‌برد و بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا با پیروزی در این مسابقه به صدرجدول برسند.

از این رو  مهاجمان آبی پوش نقش ویژه ای در این بازی خواهند داشت. استقلال در فصل جاری از حضور پرتعداد ستاره ها در خط حمله سود می برد. بازیکنانی نظیر سجاد شهباززاده، پیمان بابایی، ارسلان مطهری، محمد محبی ، مهدی قایدی و... که هرکدام در هر بازی به تنهایی می توانند کاری مفید انجام بدهند و باعث موفقیت شوند.

این نفرات در تمرینات روز های گذشته خود را بسیار سرحال و آماده نشان داده اند. مهاجمان استقلال با روحیه بالا کار خود را جلو برده اند و تلاش می کنند تا بهترین عملکرد را در مصاف با گل گهر به نمایش بگذارند. استقلال برای رسیدن به صدر جدول لیگ نیاز به گلزنی همین مهاجمان دارد و درخششان در مصاف حساس با گل گهر می تواند این مسیر را برای آبی های فوتبال ایران هموار کند.

1748788
1748789

دیدگاه‌ها