کد خبر : 1845733 | 07 مهر 1401 ساعت 16:19 | 29.7K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت ستاره ملی‌پوش بعد از چند ماه تلخ (عکس)

میثم صالحی روز گذشته در جریان هفته اول لیگ برتر والیبال برای شهداب یزد به میدان رفت.

بازگشت ستاره ملی‌پوش بعد از چند ماه تلخ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد عالی میثم صالحی در لیگ‌ ملت های سال‌ گذشته و‌ بعد المپیک توکیو باعث شد او مورد توجه چند تیم خوب اروپایی قرار بگیرد اما در نهایت تصمیم به حضور در لیگ لهستان و باشگاه اولشتین گرفت. با این وجود ستاره والیبال ایران خیلی زود دچار بدشانسی شد و از ناحیه کتف آسیب دید تا فصل برای او به اتمام برسد.

میثم صالحی در ماه‌های اخیر ریکاوری خود را با وسواس خاصی پشت سر گذاشت اما در نهایت نتوانست جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کند تا بدشانسی‌های او تکمیل شود. با این حال میثم صالحی که اخیرا به شهداب، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال پیوست و در هفته های گذشته در تمرینات این تیم یزدی حاضر بود تا برای حضور در مسابقات فصل آینده لیگ برتر آماده شود.

در همین راستا روز گذشته سی و ششمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال ایران کلید خورد و در یکی از مسابقات شهداب یزد به مصاف هورسان رامسر رفت و در کمال ناباوری مدافع عنوان قهرمانی مقابل از حریف خود شکست خورد.

در مسابقه دیروز میثم صالحی در ترکیب تیم شهداب به میدان رفت و اگرچه نتوانست مانع از شکست تیمش شود اما مشخص شد که او بعد از چند ماه سخت به طور کامل مصدومیت را پشت سر گذاشته و به آمادگی کامل رسیده است.

1748821
1748822

دیدگاه‌ها