کد خبر : 1845742 | 07 مهر 1401 ساعت 17:15 | 37.3K بازدید | 3 دیدگاه

کپی‌برداری حمزه از روی دست اروین انگاپت (عکس)

حمزه زرینی ستاره باتجربه پیکان در جریان دیدار دیروز این تیم برابر گیتی‌پسند نمایش نسبتا خوبی داشت.

کپی‌برداری حمزه از روی دست اروین انگاپت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران روز گذشته رسماً آغاز شد و در یکی از مسابقات دو تیم گیتی پسند اصفهان و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این شاگردان پیمان اکبری بودند که با نتیجه ٣-١ میزبان خود را شکست دادند تا لیگ را با برد شروع کرده باشند.

حمزه زرینی یکی از بازیکنان پیکان بود که روز گذشته نمایش خوبی را از خود ارائه داد. ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران نشان داده که بالا رفتن سن روی عملکرد او تاثیر چندانی نداشته و او همچنان خود را در قامت یکی از بهترین دریافت کننده های قدرتی حال حاضر والیبال ایران به اثبات می رساند.

1748858

حمزه زرینی روز گذشته در جریان بازی برابر گیتی‌پسند نشان داد که بازی کنار فوق ستاره والیبال دنیا یعنی اروین انگاپت روی او بی تاثیر نبوده است. در یکی از صحنه ها زرینی به سبک انگاپت به توپ ضربه زد که در نوع خود جالب توجه بود.

گفتنی است این دو نفر یعنی اروین انگاپت و حمزه زرینی چند ماه پیش در جریان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در ترکیب پیکان با هم همبازی بودند و در کنار هم جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر بردند. همچنین در یک مدت زمان بسیار کوتاه رابطه جالب و فوق العاده ای بین این دو شکل گرفته بود.

دیدگاه‌ها