کد خبر : 1845753 | 07 مهر 1401 ساعت 19:40 | 25.8K بازدید | 7 دیدگاه

خشم فدراسیون ایتالیا از اظهارات مائوریتزیو ساری

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا به انتقادهای سرمربی لاتزیو واکنش نشان داد و گفت ادعاهای مائوریتزیو ساری غیر واقعی و غیر قابل قبول است.

خشم فدراسیون ایتالیا از اظهارات مائوریتزیو ساری

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، در روزهای گذشته و متهم کردن داوران ایتالیایی به ضدیت با تیمش، لاتزیو در این کشور به شدت خبرساز شده است.

جنجال‌ها درباره ادعاهای ساری تا حدی بالا گرفت که رئیس کمیته داوران فوتبال ایتالیا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد تا به ساری واکنش نشان بدهد.

ساری بعد از شکست تیمش مقابل ناپولی گفت داوران ایتالیایی یا ناکارآمد و نابلد هستند و یا با لاتزیو مشکل دارند و علیه‌اش سوت می‌زنند. این اولین بار نیست که ساری داوران ایتالیایی را متهم می‌کند.

1748881

جیان‌لوکا روکی، رئیس کمیته داوران ایتالیا، در کنفرانس خبری امروز با تکذیب ادعاهای سرمربی لاتزیو گفت:" من ساری را سالها است که می‌شناسم. او هم مثل من اهل توسکانی است و گاهی بیش از حد اغراق می‌کند. امیدوارم او دیگر این صحبتها را مطرح نکند چرا که این حرفها می‌تواند کل سیستم را دچار مشکل کند. من می‌توانم تصمیم نادرست داورها را بپذیرم ولی کسی نمی‌تواند داوران ما را به ضدیت با یک تیم یا یک شخص متهم کند.

صحبتهای ساری بعد از همه بازی‌ها تند و تیز است. اگر قانونی داشتیم که به مربیان اجازه نمی‌داد تا 12 ساعت بعد از تمام شدن بازی‌های تیم‌شان صحبت کنند هیچ وقت این جنجال‌ها را نداشتیم. صحبتهای اخیر ساری غیر قابل قبول است و کمیته انضباطی فدراسیون تحقیق درباره آنها را شروع کرده است. ساری باید توضیح بدهد که منظورش دقیقا چیست و آیا او ما را به گاوبندی و زد و بند متهم کرده است؟ این اتهامات سنگین هستند و باید تبعات داشته باشند".

دیدگاه‌ها