کد خبر : 1845759 | 07 مهر 1401 ساعت 20:24 | 36.7K بازدید | 13 دیدگاه

چلسی کافی نیست؛ تاد بولی باز هم باشگاه می‌خرد

تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، در حال مذاکره برای خرید باشگاه پرتغالی پورتیموننزه است و قصد دارد چلسی را مثل سیتی و ردبول به گروهی چندباشگاهه تبدیل کند.

چلسی کافی نیست؛ تاد بولی باز هم باشگاه می‌خرد

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، برای ایده تبدیل چلسی به گروهی متشکل از چند باشگاه مصرانه تلاش می‌کند و قصد دارد این باشگاه انگلیسی را به گروهی مثل سیتی‌گروپ، مالک منچسترسیتی، و گروه ردبول تبدیل کند.

این رسانه‌ها اعلام کردند تاد بولی در حال حاضر مشغول مذاکره برای خرید باشگاه پرتغالی پورتیموننزه است تا این باشگاه را به اولین خواهرخوانده چلسی در گروه باشگاه‌های تحت مالکیت تاد بولی تبدیل کند.

1748889

دیلی میل می‌گوید تاد بولی که در ماه می مالکیت باشگاه چلسی را به دست گرفت، مذاکرات اولیه را با ژرژ مندس، ایجنت مشهور پرتغالی آغاز کرد و از او خواست ترتیبی بدهد تا بولی بتواند یک تیم پرتغالی را خریداری کند.

1748890

پورتیموننزه در حال حاضر در جدول لیگ برتر پرتغال در رتبه چهارم قرار دارد. گفته می‌شود تاد بولی معتقد است پرتغال ایده‌آل‌ترین کشور برای شروع فعالیت چلسی در حوزه خرید تیم است. او و دیگر مدیران چلسی بعد از پرتغال کشورهای بلژیک، فرانسه و برزیل را انتخاب کرده‌اند و احتمالا تیم‌های بعدی که به گروه چلسی اضافه می‌شود از این سه کشور خواهد بود.

دیدگاه‌ها