کد خبر : 1845764 | 07 مهر 1401 ساعت 20:36 | 22.6K بازدید | 17 دیدگاه

عملکرد همه به خصوص کی روش خوب بود

حسن‌زاده:ایران می‌تواند آمریکا و انگلیس را شکست‌دهد

رضا حسن زاده نقطه قوت تیم ملی را تاج و کی روش اعلام می کند و در خصوص شرایط ملی پوشان صحبت هایی را مطرح می کند.

حسن‌زاده:ایران می‌تواند آمریکا و انگلیس را شکست‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا حسن زاده در مورد روند تیم ملی در دو دیدار با تیم های اروگوئه و سنگال به خبرنگار ما گفت: بالاخره هر تیمی برای آمادگی جسمانی و روحی و روانی و اینکه بتواند یازده نفره اصلی اش را مشخص کند نیاز به بازی دوستانه دارد تا با آمادگی کامل به جام جهانی برود. اروگوئه تیم شناخته شده ای است و بازیکنان شاغل در انگلیس، ایتالیا و اسپانیا و... در آن بازی می‌کنند. بازیکنان ما در نیمه‌ی اول کمی سردرگم بودند‌ و در نیمه دوم بهتر شدند و با گل طارمی یک بر صفر بردند. پیروزی در بازی دوستانه باعث می‌شود بچه ها انگیزه بگیرند. من هیچ دلیلی نمی بینم ایران نتواند انگلیس، آمریکا و ولز را شکست ندهد.

وی ادامه‌داد: سنگال هم بازیکنان بسیار خوبی دارد و اگر گل به خودی نبود می‌توانستیم این تیم را هم شکست بدهیم. پاس های هدفمند و بلند که به مهاجمان داده می‌شد راضی کننده بود. در کل عملکرد همه به خصوص کی روش به عنوان نفر اول تیم خوب بود.

1748494

پیشکسوت استقلال و تیم ملی در خصوص نقطه قوت ایران که خط حمله آن است و بهتر است در جام جهانی با یک مهاجم بازی کنیم یا دو مهاجم توضیح داد: نقطه قوت ما در حال حاضر رئیس فدراسیون است که کی روش را آورده و کی روش که شخصیت را به تیم ملی انتقال داده است. پیش از آمدن او کمی تفرقه بین بازیکنان ایجاد شده بود ولی کی روش نظم و انضباط را به تیم ملی آورده و این موضوع در بیرون و داخل زمین مشخص بود. ۶۰ درصد بچه ها لژیونر هستند و تجربه کافی را دارند فقط باید در خط دفاع و گلر نقاط ضعف را برطرف کنیم که این موضوع با تمرینات زیاد امکان پذیر است و اگر آن را پوشش دهیم تیم کاملی را راهی جام جهانی می‌کنیم. اصلی ترین ویژگی ما خط هافبک و حمله است که می توانیم برای تیم های بزرگ دردسر ایجاد کنیم و دست کی روش باز است. به نظر من استفاده از  یک مهاجم کارآفرین است.

حسن زاده در مورد دفاع راست و چپ تیم ملی و دعوت دوباره از رامین رضاییان و حضور ابوالفضل جلالی عنوان کرد: جام جهانی بهترین تورنمنت جهان است و تیم های ملی از بازیکنان جوان و با تجربه استفاده می کنند. در سمت چپ علاوه بر جلالی، حاج صفی را هم داریم. رامین هم که تجربه دارد و کی روش شناخت کامل از او دارد. جلالی هم در دادن پاس و ارسال ها خوب کار کرد و کاملا ریلکس بازی می کرد و استرس نداشت. در سمت راست هم علاوه بر رامین، صادق محرمی حضور دارد که لژیونر هم است و همگی مثمر ثمر هستند.

وی اضافه کرد: نکته ای که مهم است این است که ۶۰ درصد بازیکنان تیم ملی 6 سال است که کنار هم هستند و همین موضوع هماهنگی زیادی ایجاد کرده و این هماهنگی در بازی با اروگوئه و سنگال مشهود بود.

دیدگاه‌ها