کد خبر : 1845781 | 08 مهر 1401 ساعت 00:48 | 20.2K بازدید | 9 دیدگاه

او می‌خواهد جام قهرمانی را شخصا بالای سر ببرد؛

کاپیتان طیبی آماده برای یک هدف خاص (عکس)

کاپیتان سرشناس تیم ملی فوتسال ایران برای کسب قهرمانی این دوره جام ملت‌های آسیا، انگیزه‌های خاصی دارد.

کاپیتان طیبی آماده برای یک هدف خاص (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حسین طیبی بعد از دو سال درخشش در تیم بنفیکا، این فصل تصمیم به حضور در لیگا ناسیونال اسپانیا و تیم پالما گرفت. او هفته گذشته به همراه اولاد قباد و پس از پیروزی پالما مقابل اینتر موویستار در هفته دوم مسابقات راهی کویت شد تا تیم ملی را در جام ملت‌ها همراهی کند. کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در این دیدار زننده یکی از 5 گل تیمش بود.

تیم ملی فوتسال ایران در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، با تیمی دگرگون شده حضور یافته است؛ تیمی که در کنار چهره‌های شناخته شده و باتجربه، جوان‌های زیادی هم دارد. در این شرایط، چشم امید شمسایی به درخشش ستاره‌های بزرگی چون طیبی است.

1748919

طیبی که در این چند سال اخیر، میادین بین‌المللی بزرگ زیادی را دیده، در بازی اول به خوبی نقش یک کاپیتان را در زمین ایفا کرد. او زننده گل پنجم تیم ملی مقابل اندونزی هم بود تا در همان بازی نخست، پایش به گلزنی باز شود. البته اهالی فوتسال قطعا انتظار گل های بیشتری از طیبی در بازی‌های حساس‌تر پیش رو خواهند داشت و آنجاست که ستاره باتجربه تیم ملی باید توانایی های خود را بیشتر به نمایش بگذارد.

صحبت های حسین طیبی بعد از پیروزی مقابل اندونزی هم جالب بود. او هم تیمی های خود را دور هم جمع کرده و هدف تیم را فتح جامی دانست که تا کنون 12 بار توسط کاپیتان‌های مختلف تیم ملی ایران، بالای سر برده شده است. طیبی خود تاکنون دو بار سابقه چشیدن طعم قهرمانی در آسیا را دارد و این بار می‌خواهد به عنوان کاپیتان، جام را بالای سر ببرد.

دیدگاه‌ها