کد خبر : 1845798 | 08 مهر 1401 ساعت 10:21 | 45.1K بازدید | 45 دیدگاه

پایان دوران سلطه سیتی؛ دربی منچستر دوباره جذاب شد!

دربی منچستر این هفته در حالی برگزار خواهد شد که بازگشت منچستریونایتد به دوران اوج نوید یک دیدار تماشایی را می‌دهد.

پایان دوران سلطه سیتی؛ دربی منچستر دوباره جذاب شد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی یکشنبه هفته آینده در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد میزبان منچستریونایتد است تا حساس‌ترین دیدار این هفته را برگزار کند. 
سیتی در طول چند سال اخیر به قدرت بلامنازع لیگ برتر انگلیس تبدیل شده است و قهرمانی‌های متعدد این تیم باعث شده که از دسترس دیگر رقبا و خصوصا منچستریونایتد خارج شود. 
شیاطین سرخ پس از جدایی سر الکس فرگوسن با مشکلاتی جدی روبرو شدند و هرچند در طول این مدت موفق شدند دو بار به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کنند اما اختلاف امتیازشان با صدرنشین به حدی زیادی بود که عملا در کورس قهرمانی قرار نداشتند. 
دیدار این دو تیم نیز در طول این مدت به بازی یک طرفه برای سیتیزن‌ها تبدیل شده بود. بسیاری از هواداران یونایتد از نزدیک شدن تاریخ برگزاری دربی شهر منچستر نگران می‌شدند اما به نظر می‌رسد که این بار شرایط فرق کرده است. 

1744583
حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت یونایتد باعث شده است که این تیم به شکل قابل توجهی پیشرفت کند و پس از قبول دو شکست در دو بازی ابتدایی، آنها حالا به تیمی یک دست و منسجم تبدیل شده‌اند که آماده رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا هستند. 
میکا ریچاردز در مقاله‌ای برای روزنامه دیلی میل نوشت:«من از دربی سال‌های اخیر لذت نبردم. دربی منچستر هرگز نباید تشریفاتی باشد. هر دو تیم باید برای کسب امتیاز بجنگند و در این صورت است که تیم برنده لذت خواهد برد. حالا می‌توانم با خوشحالی بگویم که مشخص نیست چه تیمی برنده دیدار روز یکشنبه خواهد بود. یونایتد بار دیگر سر حال است، اعتماد به نفسش را به دست آورده و به تیمی خطرناک تبدیل شده است. همین موضوع بدون شک باعث درد سیتی در بازی این هفته خواهد شد.»

دیدگاه‌ها