کد خبر : 1845809 | 08 مهر 1401 ساعت 11:47 | 82.9K بازدید | 40 دیدگاه

تصمیم جدی رئال؛ ستاره سیتی به برنابئو می‌آید

مدیران رئال مادرید برنامه دقیقی برای انتقال ژوائو کانسلو، ستاره منچسترسیتی، به سانتیاگو برنابئو در تابستان سال آینده دارند.

تصمیم جدی رئال؛ ستاره سیتی به برنابئو می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تابستان امسال با جذب آنتونیو رودیگر از چلسی به صورت آزاد سعی در تقویت خط دفاعی تیمش برای رقابت در لالیگا و لیگ قهرمانان کرد. 
با این حال به نظر می‌رسد که این باشگاه همچنان قصد دارد خط دفاعی تیمش را بیش از پیش تقویت کند و این بار نوبت پست مدافع کناری است که از نظر مدیران رئال نیاز به تقویت و جذب بازیکنان بهتر دارد. 
روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که مدیران این باشگاه اطمینان دارند که می‌توانند مدافع پرتغالی منچسترسیتی را در تابستان سال آینده با قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند به خدمت بگیرند. 

1747313
این بازیکن تا سال 2027 با سیتی قرارداد دارد و به یکی از بازیکنان کلیدی پپ گواردیولا در طول چند فصل اخیر تبدیل شده است، چراکه از توانایی خلق موقعیت از خط دفاعی و همچنین انعطاف‌پذیری بالا در زمین بازی برخوردار است. 
کانسلو می‌تواند در هر دو سمت راست و چپ بازی کند که نکته بسیار مهمی برای هر مربی‌ای به حساب می‌آید. او فصل گذشته بیش از 50 بازی در تمامی رقابت‌ها برای سیتی انجام داد و این فصل نیز حتی در یک بازی غایب نبوده است. 
رئال مادرید از عملکرد فرلان مندی در ترکیب این تیم چندان راضی نیست و همین باعث شده است که آنها به صورت جدی به فکر تقویت خط دفاعی این تیم در پست مدافع کناری باشند و باید دید که آیا سیتی با پیشنهاد این باشگاه برای جذب کانسلو موافقت خواهد کرد یا خیر. 
 

دیدگاه‌ها