کد خبر : 1845816 | 08 مهر 1401 ساعت 12:49 | 20.9K بازدید | 3 دیدگاه

روبرت هوث:

هر بازیکنی نمی‌تواند رفتار مورینیو را تحمل کند

روبرت هوث، بازیکن سابق چلسی، می‌گوید رفتارهای خاص ژوزه مورینیو به شکلی است که هر بازیکنی نمی‌تواند با آن کنار بیاید.

هر بازیکنی نمی‌تواند رفتار مورینیو را تحمل کند

به گزارش "ورزش سه"، سبک رفتاری و فوتبالی خاص مورینیو به شکلی است که در بین بسیاری از بازیکنان خصوصا در تیم‌هایی که او روی نیمکت آنها حضور داشته معروف است. 
این مربی پرتغالی سال 2004 به چلسی رفت و موفق شد به یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ این باشگاه تبدیل شود و قهرمانی‌های بسیاری را با این تیم جشن گرفت. 
هوث در آن زمان پیراهن چلسی را به تن داشت و تجربه جالبی را با حضور او که ملقب به آقای خاص بود، در پرونده حرفه‌ای خودش به ثبت رساند. 
او در گفتگو با لدبروکز در این‌باره اظهار داشت:«اگر شما با استانداردهای او برابر نباشید، به شما فرصت می‌دهد و باز هم یک فرصت دیگر می‌دهد اما اگر در این مقطع اشتباهی داشته باشید، زمان شما دیگر به پایان رسیده است. او چنین محیطی ایجاد می‌کند و دلیل موفقیت چلسی تحت هدایت این مربی نیز دقیقا همین بود.»

1738735

این بازیکن سابق چلسی با اشاره به تاکید مورینیو روی تداوم عملکرد هر بازیکن گفت:«مسئله فقط کاری که ما شنبه‌ها انجام می‌دادیم نبود، بلکه ما باید هر روز به عنوان بازیکن چلسی عملکرد درستی ارائه می‌کردیم. ما باید خودمان را به سطح استانداردهای مدنظر او می‌رساندیم.»
هوث درباره رابطه‌اش با مورینیو اضافه کرد:« صادقانه، من دوستش داشتم. او بسیار سیاه یا سفید بود. بارها بازخورد مثبتی از او گرفتم اما اگر از بازی هر بازیکنی راضی نبود سه بار توی صورتش می‌گفت که مزخرف بوده است و سپس سعی می‌کرد مشکلاتش را به او نشان دهد. این چیزی نیست که هر بازیکنی بتواند با آن کنار بیاید.»

دیدگاه‌ها