کد خبر : 1845826 | 08 مهر 1401 ساعت 13:59 | 27.8K بازدید | 8 دیدگاه

درخواست از فلیک؛ کروس را دوباره دعوت کن

رسانه‌های آلمانی بحث درباره بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان را آغاز کرده‌اند و می‌گویند هانسی فلیک باید در آستانه جام جهانی احتمال دعوت از او را جدی بگیرد.

درخواست از فلیک؛ کروس را دوباره دعوت کن

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب تیم ملی آلمان در بازی‌های اخیر باعث شده در آلمان انتقادهایی به مانشافت شنیده شود. برخی رسانه‌های آلمانی معتقدند مانشافت به ستاره‌های باتجربه‌ای مثل تونی کروس نیاز دارد و هانسی فلیک نباید در آستانه شروع جام جهانی قطر دعوت دوباره از او را تابو تلقی کند.

روزنامه بیلد امروز در یادداشتی به شرایط تیم ملی آلمان پرداخته و می‌گوید دو بازی اخیر ژرمن‌ها در لیگ ملت‌های اروپا نشان داد که تیم هانسی فلیک در حال حاضر فاقد کیفیت لازم برای موفقیت در تورنمنتی به بزرگی جام جهانی است.

1748974

بیلد به خصوص به دیدار آلمان و انگلیس در روزهای گذشته اشاره می‌کند که شاگردان فلیک درحالیکه ابتدا 2-0 جلو افتاده بودند ظرف چند دقیقه برتری خود را از دست دادند و 3-2 عقب افتادند. هر چند آلمان‌ها در نهایت توانستند یک گل به ثمر رسانده و با تساوی 3-3 به بازی پایان دهند.

تونی کروس همه افتخارات ممکن در دنیای فوتبال را بدست آورده که از جمله آنها می‌توان به قهرمانی در جام جهانی، چند بار فتح لیگ قهرمانان و قهرمانی در لالیگا و بوندس‌لیگا اشاره کرد. در سال 2021 و بعد از عملکرد ضعیف آلمان در جام ملتهای اروپا که با حذف آلمان در دور دوم همراه بود کروس از تیم ملی خداحافظی کرد و از آن زمان تا امروز تمرکزش روی تیم باشگاهی او، رئال مادرید، بوده است.

1748975
روزنامه آلمانی کیکر می‌گوید احتمال اینکه تونی کروس تصمیم بگیرد تابستان آینده کفش‌ها را آویخته و با فوتبال خداحافظی کند بالا است. در نتیجه جام جهانی قطر آخرین فرصتی است که فوتبال ملی آلمان می‌تواند بار دیگر از او استفاده کند. در زمانی که عملکرد تیم هانسی فلیک نشان داده او در میانه میدان به یک بازی‌ساز خوش‌فکر نیاز دارد دعوت از ستاره رئال مادرید نباید برای کادر فنی مانشافت تابو باشد.

دیدگاه‌ها