کد خبر : 1845857 | 08 مهر 1401 ساعت 17:30 | 9.1K بازدید | 4 دیدگاه

کلوپ: وظیفه ما حالا جمع کردن امتیاز است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار فردای تیمش با برایتون در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

کلوپ: وظیفه ما حالا جمع کردن امتیاز است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا بعد از وقفه نسبتا طولانی ناشی از مرگ ملکه و برگزاری بازی‌های ملی رقابت در لیگ برتر را از سر می‌گیرد. شاگردان یورگن کلوپ فردا هفتمین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر را در ورزشگاه آنفیلد مقابل برایتون برگزار می‌کنند.

آخرین بازی لیورپول در لیگ برتر به تساوی بدون گل مقابل اورتون برمی‌گردد. قرمزها سپس دو بازی در لیگ قهرمانان انجام دادند که در اولین بازی با شکست تحقیرآمیز 4-1 مقابل ناپولی مواجه شده و در بازی بعدی موفق شدند آژاکس را 2-1 شکست دهند. دیدارهای لیورپول مقابل ولوز و چلسی هم به دلیل مرگ ملکه به تعویق افتاد.

یورگن کلوپ در آستانه بازی فردا مقابل برایتون در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

1749044

بازی با برایتون
برایتون قبلا عالی کار می‌کرد و حالا یک مربی جدید دارد که بازی با آنها را هیجان‌انگیز می‌کند. مربی جدید برایتون خیلی شجاع و تاثیرگذار است و ایده‌های فوتبالی‌اش با سبک بازی برایتون همخوانی دارد. ما نمی‌دانیم باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم ولی مطمئن هستیم با یک تیم خیلی خوب بازی خواهیم کرد.

مصدومیت اندرو رابرتسون
اندی حالش خوب است. او مدتی طولانی غایب نخواهد بود. اندی همین حالا در زمین تمرینی ما دویدن را شروع کرده ولی نمی‌دانیم از هفته آینده شاهد برگشتش خواهیم بود یا دو هفته دیگر.

تاثیر جام جهانی
واقعا نمی‌دانم. مشکل اینجا است که برگزاری یک تورنمنت در میانه پاییز باعث می‌شود بچه‌هایی که در جام جهانی حضور دارند یک هفته دیرتر برای بازی در لیگ به تیم ملحق بشوند. ما امسال یک فصل خیلی طولانی در پیش داریم و این اصلا شرایط خوبی نیست. 
شش هفته آینده برای ما خیلی مهم است. ما فصل را آنطور که دل‌مان می‌خواست شروع نکردیم. بعضی چیزها را می‌شود توضیح داد و برخی اشتباهات و ضعف‌‌های ما هیچ توجیهی ندارد. وظیفه ما حالا جمع‌آوری حداکثر امتیاز است. روزهای سختی در پیش است. اگر بچه‌ها سالم بمانند ما تیمی داریم که می‌تواند این تقویم شلوغ را تاب بیاورد.

وضعیت مصدومان لیورپول
رابرتسون، کرتیس، اوکسلید و نبی کیتا را در اختیار نداریم. غیبت آنها قطعی است. ولی دیاز، ژوتا و نونیز می‌توانند بازی کنند. آنها با اینکه از تیم‌های ملی‌شان برگشته‌اند ولی مشکلی برای حضور در میدان برای لیورپول ندارند.

دیدگاه‌ها