کد خبر : 1845861 | 08 مهر 1401 ساعت 18:04 | 10.4K بازدید | 9 دیدگاه

بازیکنان مصدوم، بهبود پیدا کرده‌اند

نکونام: باید باهوش باشیم و اسیر ضدحملات نشویم

سرمربی فولاد می گوید که شروع دوباره لیگ، هم برای من و هم برای بازیکنان جای خوشحالی دارد.

نکونام: باید باهوش باشیم و اسیر ضدحملات نشویم

به گزارش "ورزش سه"، فردا و از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، تیم های فولاد و مس کرمان در اهواز به مصاف هم می روند. سرمربی خوزستانی ها معتقد است که نباید آنها در بازی برابر حریف، اسیر ضدحملات شوند.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با مس گفت: بعد از وقفه ای کوتاه مدت، لیگ برتر فردا شروع می شود. از اینکه مسابقات آغاز می شود، هم برای من و هم برای بازیکنان جای خوشحالی دارد. برای بازی فردا کاملا آماده هستیم. بازیکنان مصدومی که قبل از تعطیلات نمی توانستیم از آنها استفاده کنیم، رسیده اند. خدا را شکر شرایط تیمی ما خوب است.

وی ادامه داد: در تمام بازی ها به تمرکز کامل و ذهنیت قوی و برنده شدن نیاز داریم تا بتوانیم یک بازی خوب و همراه با کسب نتیجه را داشته باشیم.  چیزی که برای ما حائز اهمیت است، این است که باهوش باشیم و اسیر ضدحمله تیم مس کرمان نشویم. نقاط ضعف و قدرت تیم مس را می دانیم و امیدوارم بازی فردا با یک نتیجه خوب برای ما همراه شود.

نکونام درباره برنامه ریزی لیگ برتر و برگزاری جلسه با مربیان لیگ گفت: در مورد برگزاری جلسه درخصوص برنامه لیگ، هنوز این اتفاق رخ نداده است. برنامه لیگ را می دانیم که از این به بعد بازی ها چطور برگزار خواهد شد. تقریبا تیم ها می دانند برنامه چطور است و قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

سرمربی فولاد اضافه کرد: من همواره در صحبت هایم گفته ام که به خاطر منافع ملی، همیشه تابع این قوانین بودیم. حتی با وجود اینکه مدافع وسط نداشتیم، اما امین حزباوی را در اختیار تیم ملی جوانان قرار دادیم مشکلی از این بابت نداریم. همیشه و همه جا تیم ملی برایمان ارجحیت دارد.

دیدگاه‌ها