کد خبر : 1845871 | 08 مهر 1401 ساعت 19:35 | 8.4K بازدید | 5 دیدگاه

پیولی: از درخشش ژیرو متعجب نشدم

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، مدعی شد عملکرد الیویه ژیرو در فصل جدید و درخشش این ستاره فرانسوی، هرگز او را متعجب نکرده است.

پیولی: از درخشش ژیرو متعجب نشدم

به گزارش "ورزش سه"، روسونری که فصل قبل و بعد از 11 سال موفق به فتح اسکودتو شد، در فصل جاری نیز شروع خوبی داشته و خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی معرفی کرده است. استفانو پیولی در نشست خبری پیش از بازی با امپولی حضور یافته و مدعی شد تیمش در ادامه فصل باید با تمام توان در میدان ظاهر شود.

استفانو پیولی گفت: "ما در 44 روز آینده 12 بازی انجام خواهیم داد، اما نباید ذهنیت خود را تغییر دهیم. من دوست ندارم بشنوم که تیم باید انرژی خود را مدیریت کند، زیرا ما همیشه باید با تمام توان در میدان ظاهر شویم. عملکرد تیم در روزهای اخیر مورد پسند من قرار گرفته است. آنته ربیچ می تواند در مسابقه این هفته برابر امپولی بازی کند و او احساس خوبی دارد.

1749056

دیووک اوریگی نیز در حال طی روند بهبودی است، اما او هم مانند تئو هرناندز و مایک مانیا برای بازی با امپولی در دسترس نیست. ما یک گروه متحد هستیم و من به همه بازیکنانی که فردا باید در قالب یک تیم در میدان حاضر شوند، اعتماد دارم. تاکنون در این فصل نتایج خوبی کسب کرده ایم، اما روند تیم فوق العاده نیست. عملکرد و نتایج باید دست به دست هم دهد و ما همیشه موفق ظاهر نشده ایم. البته ما بازیکنان زیادی در تیم های ملی مختلف داشتیم، اما شرایط تمرینات امروز و دیروز خوب و تیم از انرژی، کیفیت و ریتم لازم برای مسابقه این هفته برابر امپولی برخوردار بود.

درخشش الیویه ژیرو در فصل جدید؟ عملکرد این بازیکن هرگز من را تعجب نمی کند و آنچه او انجام می دهد از نظر من طبیعی است. الیویه ژیرو چه در داخل و چه خارج از زمین یک انسان بزرگ محسوب می شود. او همیشه اراده و اشتیاق زیادی دارد و ما بابت عملکرد ژیرو غافلگیر نمی شویم، زیرا او را به خوبی می شناسیم."

دیدگاه‌ها