کد خبر : 1845873 | 08 مهر 1401 ساعت 19:41 | 34.8K بازدید | 17 دیدگاه

مدافع آبی‌ها همچنان دور از میادین

یزدانی از لیست بازی با گل‌گهر خط خورد

سیاوش یزدانی مدافع استقلال از فهرست این تیم برای بازی فردا کنار گذاشته شد.

یزدانی از لیست بازی با گل‌گهر خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، مدافع استقلال که به تازگی دوران خدمت سربازی خود را به پایان رسانده، همچنان در انتظار انجام بازی برای این تیم است و چیزی که مشخص است، طلسم حضور سیاوش یزدانی در میادین، در دیدار فردا نیز شکسته نمی شود.

آبی پوشان امروز آخرین جلسه تمرینی خود را برای انجام دیدار حساس فردا مقابل گل‌گهر انجام دادند که در پایان این جلسه تمرینی، ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت تا روی نام برخی از بازیکنان این تیم خط قرمز بکشد که مهمترین آنها سیاوش یزدانی است.

استقلال در بازی های گذشته و در خط دفاعی، عملکرد قابل قبولی را ارائه کرد و طبیعی است که سیلوا و غلامی در بازی فردا نیز از ابتدا به میدان بروند، به همین دلیل ساپینتو ترجیح داد از میان مدافعان میانی که در اختیار دارد، سیاوش را از فهرست دیدار فردا کنار بگذارد.

پس از اینکه یزدانی و مرادمند در اسفند سال قبل برای انجام خدمت سربازی راهی ملوان شدند، آنها هنوز در هیچ مسابقه رسمی به میدان نرفته اند و زمان دوری آنها از میادین طولانی شده است. به این ترتیب، سیاوش به طور قطع در بازی فردا حضور نخواهد داشت و باید دید درباره مرادمند، کادرفنی چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها