کد خبر : 1845875 | 08 مهر 1401 ساعت 19:57 | 4.3K بازدید | 3 دیدگاه

اینزاگی: ما مربیان همیشه در معرض خطر هستیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، مدعی شد این تیم باید اشتباهاتش را در زمین کاهش دهد.

اینزاگی: ما مربیان همیشه در معرض خطر هستیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر پیش از تعطیلات مسابقات ملی نتایج ضعیفی گرفت و حتی اخباری در مورد احتمال تغییر در کادر فنی این تیم نیز شنیده شد. حالا نراتزوری این هفته و در دیداری دشوار به مصاف رم خواهد رفت و سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان اینتر، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار تاکید کرد آنها نتایج اخیر را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده اند.

سیمونه اینزاگی گفت: "همه ما باید بیشتر تلاش کنیم و اول از همه باید سهل انگاری بازیکنان تیم در زمین کم شود. انتقادات زیادی وجود داشته، ما انتقادات سازنده را تحلیل کردیم و به آن مواردی که هدفمند بود اهمیتی ندادیم. ما مربیان همیشه در معرض خطر هستیم، در هر مسابقه و در تمرینات باید تصمیمات زیادی بگیریم، اما آرام هستم.

1749058

من هر روز با کادرفنی و بازیکنان کار می کنم و آرامش زیادی دارم. می دانیم که شکست در خانه اودینزه به این دلیل رخ داد که ما پایین تر از حد استاندارد خود بودیم و گرچه مالکیت توپ برای ما بود، اما بازی را واگذار کردیم. دیروز همه بازیکنان را برای اولین بار بعد از شکست در خانه اودینزه دیدم و ما جریان آن دیدار را کنار یکدیگر آنالیز کردیم.

ترکیب خط میانی اینتر؟ کریستین اصلانی در مدت اخیر عملکرد خوبی داشته و فردا قطعا فیکس خواهد بود. البته من برای چینش در این خط مشکل دارم، زیرا فقط چهار بازیکن در دسترس هستند و سه نفر در ترکیب ثابت قرار خواهند گرفت.

دیدار با رم؟ مقابل یک تیم قدرتمند، دیداری مهم خواهیم داشت. رم تیمی فیزیکی است و آنها فصل گذشته تنها تیمی بودند که در کنار ما و میلان، موفق به فتح جام شدند. رم نیز مانند ما بسیاری از بازیکنان خود را به دلیل برگزاری مسابقات ملی در اختیار نداشته و حالا آنها هنگام بازگشت، باید در مسابقه مهمی به میدان بروند."

دیدگاه‌ها