کد خبر : 1845888 | 08 مهر 1401 ساعت 21:46 | 53.7K بازدید | 11 دیدگاه

الساندرو نستا:

همان بهتر که دی‌لیخت به بایرن مونیخ رفت!

الساندرو نستا، مدافع سابق میلان و لاتزیو، ماتیس دی‌لیخت را بابت جدایی از یوونتوس مورد انتقاد قرار داده است.

همان بهتر که دی‌لیخت به بایرن مونیخ رفت!

به گزارش "ورزش سه"، سه سال قبل و در شرایطی که بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال جذب ماتیس دی‌لیخت از آژاکس بودند، یوونتوس زودتر از بقیه وارد عمل شده و این مدافع جوان و هلندی را جذب کرد. اما دوران حضور او در تورین چندان موفقیت آمیز نبوده و مصادف با مقطع افت یوونتوس شد. در نهایت ماتیس دی‌لیخت در فصل تابستان امسال از یووه جدا شده و لباس بایرن مونیخ را به تن کرد. حالا الساندرو نستا به انتقاد از رفتار دی‌لیخت پرداخته و به خاطر جدایی او از یوونتوس ابراز خوشحالی کرده است.

1728128

الساندرو نستا گفت: "انتقال ماتیس دی‌لیخت به بایرن مونیخ؟ من حرف خاصی در مورد این ندارم. اما یوونتوس سه سال قبل رقم هنگفت 70 میلیون یورو را برای خرید این مدافع جوان از آژاکس پرداخت کرد و آنها به هر قیمتی خواهان جذب ماتیس دی‌لیخت در آن مقطع بودند. همچنین این بازیکن برای مدتی طولانی مصدوم بود و بسیاری از دیدارهای یوونتوس را از دست داد. انتقال به بایرن مونیخ؟ همان بهتر که به آنجا رفتی.

نتایج ضعیف این فصل یوونتوس و اینتر؟ همه این نتایج فقط تقصیر مکس آلگری نیست. یک سردرگمی کلی و بزرگ در باشگاه وجود دارد و برای سال های متمادی آنها یک قدم به جلو و دو قدم به عقب رفته اند. 

از بیرون به نظر می رسد بازیکنان اینتر حتی از نظر فیزیکی دچار مشکل می شوند. آیا آنها تحت تأثیر مشکلات باشگاه قرار دارند؟ اگر چنین است، مدیریت باید تغییر کند. این به بازیکنان، سرمربی و مدیریت بستگی دارد که یک تیم متحد ساخته و بر بحران غلبه کنند، اما این کار باید به سرعت انجام شود."

دیدگاه‌ها