کد خبر : 1845889 | 08 مهر 1401 ساعت 22:11 | 24.5K بازدید | 7 دیدگاه

ایسکو: من رهبر سویا نیستم

ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید و فعلی سویا، در تیم جدیدش آرزوهای بزرگی در سر دارد.

ایسکو: من رهبر سویا نیستم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن نزدیک به یک دهه درخشان در رئال مادرید و فتح عناوین قهرمانی فراوان، ایسکو در تابستان امسال و با اتمام قراردادش با این باشگاه، مادرید را به مقصد سویا ترک کرد. حالا ایسکو مدعی شد رهبر سویا نیست و او نیز در کنار دیگر بازیکنان در ادامه فصل برای موفقیت این تیم تلاش خواهد کرد.

ایسکو گفت: "رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ ملت های اروپا فوق العاده است و من خیلی خوشحالم. یک تیم فوق العاده داریم و من امیدوارم بتوانم در آن مرحله نیز در ترکیب تیم حاضر باشم. البته در این مورد وسواس ندارم و فقط می خواهم کار خود را به خوبی انجام دهم. من می خواهم به خودم، خانواده ام و هواداران سویا نشان دهم که آماده، متعهد و مشتاق کمک به باشگاه هستم.

1749067

البته من رهبر سویا نیستم و من معتقدم که در یک تیم همه ما باید تلاش خود را انجام دهیم. در پایان ما با هم پیروز می شویم یا کنار هم نیز شکست می خوریم. تردیدی وجود ندارد که من می خواهم بازیکنی مهم در سویا باشم و به همه کمک کنم که تا حد امکان امتیازات بیشتری در ادامه فصل کسب کنیم.

بازی این هفته مقابل اتلتیکو مادرید؟ 32 بازی تا پایان لالیگا باقی مانده است و مسیری طولانی وجود دارد. من فکر می کنم در چند بازی اخیر متوجه پیشرفت واضح تیم شده ایم. روز شنبه ما یک فرصت مهم در برابر یکی از تیم های مدعی در لالیگا داریم و باید مثل همیشه با تمام توان مبارزه کنیم."

دیدگاه‌ها