کد خبر : 1845893 | 08 مهر 1401 ساعت 22:30 | 81.2K بازدید | 21 دیدگاه

جام ملت‌های فوتسال آسیا 2022؛

کره شش‌تایی شد و معادله صعود نفس‌گیر

در شب صعود مقتدرانه ایران، ژاپن به پیروزی 6-0 مقابل کره جنوبی دست یافت.

کره شش‌تایی شد و معادله صعود نفس‌گیر

به گزارش "ورزش سه"، دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز با برگزاری چهار بازی دیگر به پایان رسید. طی بازی‌های امروز، تکلیف صعود یک تیم دیگر (ایران – گروه سوم) مشخص و معادله صعود در گروه چهارم پیچیده شد.

اندونزی که در بازی اول با پنج گل مغلوب ایران شده بود، امروز موفق شد لبنان را با نتیجه 7 بر دو شکست داده و به رده دوم گروه C صعود کند.
بعد از این دیدار، ایران و چین تایپه به مصاف هم رفتند؛ ملی پوشان فوتسال کشورمان در بازی امشب مقتدرانه ظاهر شدند و با نتیجه 10 بر یک از سد حریف خود گذشتند.
ایران با 6 امتیاز، 15 گل زده و یک گل خورده، پیش از برگزاری بازی دور پایانی مرحله گروهی، صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی را قطعی کرد. اندونزی هم بالاتر از لبنان و چین تایپه که در بازی اول باهم مساوی کرده بودند، رده دوم گروه C را در اختیار دارد.

در بازی های گروه D نتایج جالبی را شاهد بودیم؛ عربستان که در بازی اول دست به کار بزرگی زده و ژاپن را شکست داده بود، امروز با نتیجه سه بر یک مغلوب ویتنام شد.
در دیگر دیدار این گروه شاهد رقم خوردن دومین شکست سنگین کره جنوبی بودیم؛ در این دیدار ژاپن موفق شد کره را با نتیجه شش بر صفر شکست داده و شکست بازی اول را جبران کند.
ویتنام که در بازی اول 5-1 از سد کره گذشته بود، با 6 امتیاز در صدر جدول گروه D حضور دارد. عربستان و ژاپن هر دو 3 امتیاز دارند و عربستان به دلیل پیروزی در دیدار رو در رو، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. در چنین شرایطی، شاهد یک معادله صعود نفس گیر در گروه D هستیم؛ معادله ای که نتیجه بازی ژاپن و ویتنام، جواب آن را در دل خود جای داده است.

دیدگاه‌ها