کد خبر : 1845904 | 09 مهر 1401 ساعت 08:56 | 2.8K بازدید | 1 دیدگاه

۵ مدال برای تیم‌ملی کشتی فرنگی دانشجویان ایران

تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی دانشجویان با کسب ۵ مدال به کار خود پایان داد.

۵ مدال برای تیم‌ملی کشتی فرنگی دانشجویان ایران

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، رقابت‌های جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان جهان در رشته کشتی فرنگی در حالی پایان یافت که تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان ایران یک مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز کسب کرد.

در این مسابقات یک مدال طلا توسط سجاد عباسپور در وزن ۶۰ کیلوگرم به دست آمد، ۲ مدال نقره توسط محمد هادی شعبانی در وزن ۵۵ کیلوگرم و آرمین محب ثابت در وزن ۶۳ کیلوگرم کسب شد. محمد امین جبالی فر در وزن ۶۷ کیلوگرم و غلامرضا فرخی در وزم ۷۲ کیلوگرم نیز با کسب مدال برنز به کار خود پایان دادند. همچنین مرتضی پور عیسی در وزن ۷۷ کیلوگرم به مقام پنجم رسید.

بدین ترتیب تیم کشتی فرنگی دانشجویان ایران در این دوره از رقابت‌ها با کسب ۵ مدال شامل یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به کار خود پایان داد. هدایت تیم ملی کشتی فرنگی در این رقابت‌ها  را مجید رمضانی به عنوان سرمربی و بهمن طیبی به عنوان مربی بر عهده داشتند.

اولین دوره مسابقات جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان دانشگاه های جهان از ۲۸ شهریورماه الی ۱۰ مهرماه در شهر سامسون کشور ترکیه برگزار می شود و تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از ایران در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده بود.

دیدگاه‌ها