کد خبر : 1845905 | 09 مهر 1401 ساعت 08:58 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولین آزمون حسن رنگرز در رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال

سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی در اولین آزمون خود هدایت تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را عهده‌دار خواهد بود.

اولین آزمون حسن رنگرز در رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از ۱۷ تا ۲۳ اکتبر (۲۵ مهر تا یک آبان) به میزبانی شهر کوچک پونتودرا در اسپانیا برگزار می‌شود.

فدراسیون کشتی چندی پیش اعلام کرد، هدایت تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی زیر ۲۳ سال ایران را به سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان محول کرده و آن‌ها مسئولیت فنی تیم‌های ملی امید ایران را در رقابت‌های جهانی اسپانیا بر عهده خواهند داشت.

پس از کنار رفتن محمد بنا، حسن رنگرز ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی شد.

رنگرز نیز، طالب نعمت‌پور و علی قیطاسی، دو کمک محمد بنا و همچنین حسن حسین‌زاده و ایمان علیزاده را به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی معرفی کرد.

رنگرز در اولین آزمون خود قرار است هدایت تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران را در رقابت‌های جهانی بر عهده بگیرد و سپس در فاصله‌ای کوتاه هدایت تیم ملی بزرگسالان را در جام جهانی آذربایجان به عنوان نخستین رویداد رده بزرگسالان عهده دار شود.

دیدگاه‌ها