کد خبر : 1845936 | 09 مهر 1401 ساعت 11:51 | 12.8K بازدید | 7 دیدگاه

انگیزه دیبالا برابر اینتر؛ چه ستاره‌ای را از دست دادید!

پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی، آماده است تا توانایی‌هایش را در بازی برابر اینتر به نمایش درآورد.

انگیزه دیبالا برابر اینتر؛ چه ستاره‌ای را از دست دادید!

به گزارش "ورزش سه"، رم امروز در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو مهمان اینتر خواهد بود. 
پس از جدایی دیبالا از یوونتوس با پایان یافتن مهلت قراردادش با این باشگاه، بسیاری انتظار داشتند که این بازیکن راهی اینتر شود اما این باشگاه تصمیم گرفت روملو لوکاکو را بار دیگر به سن سیرو برگرداند. حالا به نظر می‌رسد که این ستاره رم آماده است تا مدیران این باشگاه را از این تصمیم پشیمان کند. 
خورخه آنتون، مدیر برنامه این مهاجم 28 ساله، در طول تابستان بارها و بارها جلساتی را با مدیران اینتر برگزار کرد و مذاکرات بسیاری را با این باشگاه انجام داد اما در نهایت برای حضور این بازیکن در جمع شاگردان سیمونه اینزاگی به توافق نرسید. 

1740421
حضور لوکاکو در اینتر نیز باعث شد که دیبالا از پیوستن به نراتزوری ناامید شود و تماس ژوزه مورینیو با او باعث شد که این بازیکن متقاعد شود که به پایتخت ایتالیا برود و پیراهن این تیم را به تن کند. 
استقبال بسیار خوبی در رم از او شد و این ستاره آرژانتینی نیز موفق شده تا به حال در شش دیدار ابتدایی در لیگ ایتالیا سه گل و دو پاس گل به نام خودش ثبت کند تا نشان دهد که هنوز می‌تواند در جمع ستاره‌های این لیگ حضور داشته باشد. 
دیبالا حالا امیدوار است که در بازی امشب عملکرد درخشانی را برابر اینتر به نمایش بگذارد تا به مدیران این باشگاه نشان دهد که عدم جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی اشتباه بزرگی بود که این باشگاه انجام داد و حالا باید تاوان آن را در زمین بدهد. 
 

دیدگاه‌ها