کد خبر : 1845940 | 09 مهر 1401 ساعت 12:11 | 7.3K بازدید | 11 دیدگاه

فروزان به بازی ویژه همیشگی رسید

محسن فروزان امیدوار است که برای سومین بازی پیاپی، دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

فروزان به بازی ویژه همیشگی رسید

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه در 2 دیدار متوالی دروازه گل‌گهر در هر بازی 2 مرتبه باز شد، محسن فروزان توانسته است در 2 دیدار پس از آن، کلین شیت کند و نقش مهمی در پیروزی های یک گله تیمش برابر ملوان و پیکان داشته باشد.

سیرجانی ها امروز در یک تقابل حساس برابر استقلال قرار خواهند گرفت. شاگردان امیر قلعه‌نویی که روند خوبی را در پیش گرفته و با ایستادن در رتبه دوم جدول، در فاصله 2 امتیازی پرسپولیس قرار دارند، به امید پیروزی در دیدار حساس امروز برابر آبی‌های پایتخت هستند و فروزان یکی از امیدهای آنها برای شکست تیم ساپینتو است.

این دروازه‌بان که تجربه یک فصل حضور در استقلال را نیز در کارنامه داشته، خاطرات تلخ و شیرینی از تقابل با تیم اسبق خود دارد که مهم‌ترین آنها، برتری در فینال جام حذفی 2 سال پیش و با پیراهن فولاد است که با درخشش فروزان و مهار ضربه پنالتی داریوش شجاعیان، تیم نکونام موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

فروزان در این فصل و طی 6 هفته سپری شده، موفق به ثبت سه کلین شیت شده است و ضمن اینکه او حتی موفق به گلسازی برای تیمش شده است و در بازی با مس کرمان به زیبایی پایه‌گذار گل اول تیمش شد.

دروازه‌بان با تجربه گل‌گهر در لحظات پایانی نیمه اول که تیمش با یک گل از مس کرمان عقب بود، پس از دریافت پاس رو به عقب مرتضی تبریزی که از میانه میدان داده شد، با یک اِستپ خوب و نگاه دقیق، توپ را ۸۰ متر دورتر به پشت مدافعان مس رفسنجان فرستاد تا محمد خدابنده‌لو وارد محوطه جریمه شود و پاس گل اول گل‌گهر را به تبریزی بدهد.

باید دید این سنگربان باتجربه که به واسطه یک فصل حضور در استقلال، چالش‌های متعددی را با هواداران پرسپولیس داشته، در دیدار امروز چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت. او امروز از انگیزه های زیادی برای درخشش دوباره در لباس گل گهر برخوردار است.

دیدگاه‌ها